• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn E-mailadres met website gevonden door Google

koop.bosma

Nieuw lid
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Beste mensen,
In het blad Computer IDEE nr 9 van 3/17 april jl, stond onder FAQman een melding van een inzender dat zijn E-mailadres onder Google was te zien met de naam van diverse websites. Ik ben ingeschreven bij 102 websites. Dus ik probeerde ook of ik via Google via mijn opgaaf van het E-mailadres, ook de namen van de websites kon zien. Gelukkig was dat uitsluitend met jullie website te zien. De FAQman gaf het advies dit met de betreffende website(s) te bespreken. Volgens de FAQman gaan de betreffende website(s) niet al te discreet om gegevens.
O.K. dit is een lang verhaal maar mijn vraag is wat gaan jullie er aan doen dat mijn E-mailadres niet meer te zien is.
Met vriendelijke groet.
Koop bosma
 
Als jij jouw eigen e-mailadres als forumnaam ingeeft, moet je niet gaan mekkeren dat jouw e-mailadres via google aan dit forum wordt gekoppeld.

Ook spammers zijn blij met mensen zoals jij, die zo dom zijn hun e-mailadres als forumnaam te gebruiken.

Op mijn eigen forum staat in het reglement dat een e-mailadres geen forumnaam kan en mag zijn.

Stuur mij een conversatie onder welke naam jij hier op het forum bekend wil staan.
Zodra ik dat weet kan ik jouw naam zeer snel veranderen!
 
Als ik mijn email adres via Google invoer kom ik niets tegen, dus ook niet van deze site.
Daarbij ben ik het met Abraham eens dat het niet slim is om jou email adres als forum naam te gebruiken.
 
De TS heeft inmiddels een conversatie van mij ontvangen - is al sinds 2008 lid bij ons onder naam van zijn e-mailadres.

Dus wordt het tijd er iets aan te doen.
 
Ja helemaal mee eens.
Gelukkig kun jij dit nog voor het aanpassen.
 
Hij was alweer online, maar of hij de melding van de conversatie heeft heeft gezien, betwijfel ik.
Dus kan ik nog niks.
 
Ik heb inmiddels zelf actie ondernomen en de TS daarvan via een e-mail op de hoogte gesteld.
Zijn forumnaam is met ingang van een paar minuten geleden geen e-mailadres meer!
 
Dat heb je mooi opgelost.
Weer een probleem uit de wereld ;)
 
Koop heeft me via e-mail bedankt voor de verandering die ik doorgevoerd.
 
Fijn dat hij nog even heeft gereageerd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan