• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn Eerste Modje

D

DeMkez

Gast
Ik heb altijd al mijn case willen modden, maar ik heb het eigenlijk nooit gedurft. maar na veel mods te hebben bekeken ben ik zelf ook maar aan de slag gegaan. :D

IK heb veranderd/aangepast:
- 2 ccfls geplaatst
- 4 coolermaster red neon systemfans geplaatst
- Een casewindow gemaakt
- De case gespoten
- tumbscrews geplaatst

En nog wel meer maar dat weet ik zo ff niet.
Ik vindt hem zelf aardig mooi gelukt, maar ik wil ook ff weten wat jullie er van vinden. Dus commentaar, opmerkingen, vragen & complimenten zijn van harte welkom... :)

Hier de foto's.

mod.JPG

Ik ben begonnen met het maken van de case window. Dit heb ik voornamelijk met de dremel gedaan ( I Love Dremels :lol: )

mod%20(1).JPG


mod%20(2).JPG


mod%20(3).JPG

En dit was het eindresultaat (moest natuurlijk nog wel worden afgewerkt :rolleyes: )

mod%20(4).JPG

Dit was natuurlijk niet genoeg dus de hele case kreeg ook ff een verf beurtje (3 spuitbussen :blink: ).

mod%20(5).JPG

Na een aantal lagen verf en een lak laagje kon alles er weer in.

mod%20(6).JPG


mod%20(7).JPG


mod%20(8).JPG


mod%20(9).JPG
 
mod%20(10).JPG

Fangrill en tumbscrews bij alternate gehaald :p ..

mod%20(11).JPG

Met flits.
mod%20(12).jpg

Zonder flits.

mod%20(13).jpg


En het eind resultaat, ik ben er best tevreden mee.
Het plexiglas moet er nog achter maar dat zal niet zoveel werk zijn !!

Ik zal vanavond nog ff een nacht foto maken zodat je de ccfl's goed kan zien.
 
dus alles werkt?? heb je die zelf inelkaar 'geprutst' ?? ziet er wel leuk uit
 
Thanks, en ja alles werkt .. :p
 
*WOW* :eek: graaf !!! knap gedaan Demkez !!! :eek:

Ben eens benieuwd naar de foto van straks! :)
 
wat cool aan jouw case is dat je ook nog een goede setup hebt. Vaak is het zo dat peepz al het geld aan modden opmake, maar een heel slechte setup hebben. Nu is dit ook geen extreme modding. Maar toch netjes gedaan. Btw moet je al die fans op voeding aansluiten?
 
Originally posted by Molo@06-08-2004, 18:17:41
wat cool aan jouw case is dat je ook nog een goede setup hebt. Vaak is het zo dat peepz al het geld aan modden opmake, maar een heel slechte setup hebben. Nu is dit ook geen extreme modding. Maar toch netjes gedaan. Btw moet je al die fans op voeding aansluiten?
Thanks Molo, Die fans moeten idd allemaal op de voeding, daarom heb ik ook een 550 W voeding :p
 
Ziet er inderdaad cool uit. :D Vooral dat je erin kunt kijken. Is weer eens wat anders :p .
 
Thanks allemaal :D

Is er mischien ff een mod die de titel van dit topic kan aanpassen, ik zie namelijk net dat ik een foutje heb gemaakt. :unsure:

En hier nog een foto:

mod%20(14).JPG
 
Is er mischien ff een mod die de titel van dit topic kan aanpassen, ik zie namelijk net dat ik een foutje heb gemaakt :unsure:
komt voor elkaar :D geen probleem hoor, zo'n taalpuriteinen zijn we niet :lol:, en we hbn al erger gezien :lol: ;)

-----

cool :eek: !
 
Mooie Mod demkez toppie gedaan, zelf heb ik er het geduld en tijd niet voor om mijn zo te modden, was wat begonnen met cablesleeves voor d evoedingskabels maar pffff wat een sh*t karweitje. daarna 6 weken gewacht op 2 9x9 fan's waarna blijkt dat ik er maar 1 kan inbouwen anders zit hij in de weg met mijn harde schijf die in mijn hdbracket zit. daarna mijn fancontrol opgeblazen :lol: en een externe voeding opgeblazen :lol: dus eerst weer eens tijd hebben om hem een beetje te fixen, oh ja en mijn deurtje zit ook al los van mijn chieftec, pinnetje afgebroken.
 
Originally posted by frankw@06-08-2004, 20:50:18
Mooie Mod demkez toppie gedaan, zelf heb ik er het geduld en tijd niet voor om mijn zo te modden, was wat begonnen met cablesleeves voor d evoedingskabels maar pffff wat een sh*t karweitje. daarna 6 weken gewacht op 2 9x9 fan's waarna blijkt dat ik er maar 1 kan inbouwen anders zit hij in de weg met mijn harde schijf die in mijn hdbracket zit. daarna mijn fancontrol opgeblazen :lol: en een externe voeding opgeblazen :lol: dus eerst weer eens tijd hebben om hem een beetje te fixen, oh ja en mijn deurtje zit ook al los van mijn chieftec, pinnetje afgebroken.
hahah, fan controll opgeblazen hoe heb je dat in hemelsnaam gedaan :blink:
Het pinnetje van mijn deurtje was ook afgebroken dus toen heb in een oud telraam gesloopt en die stalen pennen ervoor gebruikt, ik weet niet of dit bij chieftec's ook lukt maar ik denk het wel.. thermaltake en chieftec lijken hl veel op elkaar :D

Het is een beetje vage foto, srry :D ...

deur.jpg


Mischien ga ik nog een keer een douchslang mesh proberen maar daar moet ik nog ff een keer over nadenken :p
 
hm...hoe maak je dat vast aan de voeding? moet je elke fan afzonderlijk aan de voeding maken? hoe kom je aan die draadjes enzo dan? ;) (noob-vraag volges my :p ) zijn er altijd nog draadjes over ofzo? ik weet nix van voeding nl...
 
Je krijgt er adaptertjes bij zodat je altijd genoeg voeding aansluitingen hebt.
0c_1_b.jpg

Hier sluit je dan gewoon je fan op aan, en draaien maar !!! :p
 
zitte die bij de fans of voeding? ;) dat losse draadje moet dan in de voeding neem ik aan..?
 
Nee die krijg je gewoon bij de fan's (teminste bij mijn coolermaster fan's wel).
De fan sluit je dan aan op dat losse draadje en die twee molexen sluit je gewoon aan op een andere molex van de voeding.
 
Heb verder geen verstand van fan's en dergelijke, maar de kast, die ziet er leuk uit!! :)

Greetz..
A. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan