• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Mijn Firefox pagina staat vol met onzin!

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Als ik Firefox open zie ik daar een heleboel dingen die ik absoluut niet wil hebben en nodig heb. Ik moet elke bit die wordt gedownload betalen dus dit gaat geld kosten want gaat van mijn ruimte af zonder nut.
Hoe hou ik het Firefox scherm leeg?
perloc
 
Een schermafbeelding zou het probleem verduidelijken.
 
Dit bedoel ik:
1543294635175.png
 
Beste, zo te zien is dit je startpagina met snelkoppelingen.(dit kost geen bit)
Je kan daar vast je favorite (meest gebruikte) websites vast zetten. (rechter muis klik)
Wil je dit niet kan je je startpagina veranderen.
Om de startpagina te veranderen.
Stap 1, klik op de drie streepjes.
Klik vervolgens op Opties.
Klik op Startpagina.
In het voorbeeld start Firefox met NCF.
Je kan daar een eigen pagina kiezen (vb : www.google.be) of een lege pagina kan ook.
1.jpg

2.jpg

3.jpg
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    29 KB · Weergaven: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 0
  • 3.jpg
    3.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 0
Ik heb er even over moeten nadenken. Ik geloof, weet zeker dat je gelijk hebt. Dank voor de instructies, ik zal er gebruik van maken.
Ik weet dat het snelkoppelingen zijn maar om de juiste op te zoeken kost net zoveel, of meer tijd, als om de URL in te tikken.
Ik zou een universele knop in Windows willen hebben die al die hulpjes in heel windows en bijprogramma's in een keer uitschakelt en die ik zelf naar wens stuk voor stuk dan kan activeren die ik wil. Één misslag op je keyboard en hup, staat er weer iets wat je niet wilt!
Maar wat ik moet hebben...., ho maar. Krijg het niet voor elkaar. Om maar eens iets te noemen, een gewone wifi netwerk verbinding tussen mijn win7 LT en mijn Win10 LT. Dagen mee bezig geweest, maar noppes...
Het eind van het liedje was dat mijn Wifi is verdwenen. Ook niet terug te krijgen, ondanks alle gewaardeerde hulp van dit, en het Piep forum.
perloc
 
Op uw schermafbeelding zie ik de pagina "Nieuw tabblad".

Rechtsboven op deze pagina staat een tandwieltje. Daarmee kunt u kiezen voor "een lege pagina".
 
Dotchiejack en Leono: welbedankt!
De oplossing van Leono is iets eenvoudiger.

Misschien mag ik er een andere vraag aankoppelen?
Kennelijk staat ergens de spell checker aan. Waar kan ik die uitschakelen? Niet in Setting en Advance Settings gevonden....
perloc
 
Spellingscontrole:

Instellingen>Geavanceerd>Algemeen>Navigeren>Onderste optie uitvinken.

Of rechtsklik>Spelling controleren uitvinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan