• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn Hp desktop herkent mijn iphone 6 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je mijn instructies opgevolgd door de drivers te downloaden en te installeren? Kan je tevens concreter aangeven waar je tegenaan loopt?
 
Ik kom wel op de site maar daar moet ik een serial nummer in vullen als ik klik bij Software en drivers en gaat het niet verder. Ik weet dan niet wat ik verder moet doen.

Dit staat dan onder die balk waar ik dat nummer moet invoeren.
Er is geen software of driver beschikbaar voor dit product en het geselecteerde besturingssysteem. Wijzig uw selectie of bezoek de startpagina van het product.
 
Klik op de link die ik je gegeven heb. Dan moet je waarschijnlijk opnieuw het besturingssysteem invullen. Vul dat in zoals ik je dat heb gegeven en ga dan opzoek naar de drivers.

Ten voorbeeld. Dit vul je in:

59b2d4850d9ae-2017-09-08_19_32_26-Downloads_van_HP_software_en_drivers_voor_HP_printers%2C_laptops%2C_desktops_en_meer.png


Kijk dan bij Driver-opslag en Driver-Toetsenbord, muis en invoerapparaten. (Zie groene kaders).
Klik vervolgens op Downloaden. (Zie rode kaders).

59b2d580e5cb3-2017-09-08_19_35_34-Downloads_van_HP_software_en_drivers_voor_HP_printers%2C_laptops%2C_desktops_en_meer.png


Sla de bestanden op. Het bureaublad is een handige plek. Daar kan je ze gemakkelijk terugvinden. Installeer de drivers 1 voor 1 en herstart de computer.
 
Ik heb ze nu gevonden. Ik wist niet dat ik op wijzigen moest klikken. Ik heb ze 1 voor 1 geinstalleerd maar hij doet het nog niet goed.
 
Wat gaat er precies nog niet goed? En zijn de uitroeptekens weg?
 
Ik heb itunes opnieuw op de pc geinstalleerd maar de uitroeptekens zijn er nog steeds.
 
Wat je ook nog kunt proberen is in apparaat beheer kijken of het wel als jij handmatig naar stuurprogramma`s zoekt en dan kiest voor standaard driver.
Dus dan kies je voor stuurprogramma bijwerken-handmatig-kies voor standaard driver- dit bij alle drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan