• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn Kleuren Zijn Totaal In De War!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anja

Gast
der is weer wat gebeurt.

ik verzette (om de een of andere reden) mijn kleuren en nu krijg ik ze niet meer normaal....

Hoi Anja :)

kan je mss nog ietsje meer info geven aub? :) : kleuren waarvan? waar zie je die kleursveranderingen en waarmee was je bezig? welke windows versie heb je?

:)

ik heb win 98 en ik heb al mijn kleuren al geprobeerd maar het blijft telkens hetzelfde. zou het iets met de pixels te maken hebben ik denk dat ik 800 x 600 pixels heb want als je een wallpaper download dan moet ik altijd die groote pakken.

kijk dit is mijn desktop momenteel:

screenshot09.jpg

normaal stonden die icoontjes zo in ne cirkel de rond kingpin zal da wel wete...

Hoi Anja :)

Doe eens wat NaNo zegt :D van 16 --> 32 zetten bij kleurkwaliteit :):

anja.jpg

rechtermuisklik op een lege plek op het bureaublad --> Eigenschappen --> tabbladje "instellingen"
en dan daar die 16 --> 32 veranderen bij kleurkwaliteit

Succes! :)

ik heb al die kleuren al geprobeert maar het lukt ni :(

ik weet al hoe het kwam dat mijn kleuren in de war zaten

ik downloade een wallpaper van kidcity en vanaf toen waren de kleuren in de war!

hoi anja.. kan je hier mischien het zelfde schermpje als dat kingin heeft hier posten.. dan kunnen we het mischien oplossen voor je :rolleyes:

ik zou zelf zo 1, 2, 3 niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen.

jah en die 256 kleuren moet je hoger zetten.

en als da nie lukt moet ge uw drivers van uw videokaart terug instaleren ;)

Originally posted by Ydieresis@20-08-2004, 20:57:56
hoe bedoel je hoger zetten bij die pixels?

Originally posted by Anja+20-08-2004, 23:47:45--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Anja @ 20-08-2004, 23:47:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Ydieresis@20-08-2004, 20:57:56
hoe bedoel je hoger zetten bij die pixels? [/b][/quote]
Klik op het pijltje naast de balk 256 kleuren.

Normaalgesproken staan er dan meer mogelijkheden. Zet hem op de hoogst mogelijke aantal kleuren en klik dan op OK

Succes :)

thx voor jullie hulp...

wel een klein verhaaltje:

's avonds als we gaan slapen zetten we onze pc af en 's morgens zetten we hem trug aan en ik zie nu dat alles trug normaal is! :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan