• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn laptop upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevenelle

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
10
Waarderingsscore
3
Mijn laptop is nogal langzaam en nu is het advies om hem te upgraden, en dat zou ik zelf kunnen om de achterkant open te schroeven en in het lege vakje zo'n kaartje te duwen. Ik heb de youtube filmpjes gekeken en dit lijkt mij wel eenvoudig genoeg om dat zelf te doen.
Ik heb totaal geen verstand van al die termen, maar wel eigenwijs genoeg om het e.e.a. proberen uit te zoeken (wat voor de meeste hier dan lachwekkend zal zijn. ;) ) Maar toen ik deze laptop kocht had ik gezegd dat ik iets gelijkaardigs zocht met hetgeen ik had (en uiteraard ook gezegd dat ik er geen verstand van had). Dus kreeg ik deze laptop, alleen wat er niet bij werd verteld is dat er met windows 10 meer geheugen nodig zou zijn dan met windows 7, dat was een advies wat even vergeten was. En ik nu met dit langzame apparaat zit.
Bijgevoegd heb ik de informatie van mijn laptop. Het heeft mij een halve gekost maar tot zo ver gelukt. Nu heb ik dus al uitgezocht dat ik:
SODIMM nodig heb om dat het een laptop is.
dat ik DDR4 nodig heb
4 of 8 GB erbij zou voldoende zijn denk ik (ik gebruik 'm normaal, geen games e.d.)
en dat ik 2133MHz moet hebben.

Nu had ik weer ergens iets gevraagd en omdat het blijkt dat 2133Mhz weggaat of moeilijker te krijgen is dat ik dan 2400Mhz kan nemen. Hier begin ik dan weer in de stress te raken, klopt dit wel? Gaat mijn laptop dan niet stuk?
Wat is het beste om te doen? En ik heb wel gegoogled en kan nog wel iets vinden, maar zie dan weer zoveel prijsverschillen.