• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn laptop valt na opstarten in 2sec uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacklebon

Nieuw lid
Lid geworden
30 apr 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Bij opstarten van de laptop valt deze na 2sec uit . Wanneer ik hem opstart zonder ramgeheugen blijft de laptop aan. Het ramgeheugen heb ik ook al gewisseld maar geen resultaat. De hardisk werkt wel nog op een andere laptop. Wat kan het verder nog zijn? Processor ,moederbord,?
 
O, een quiz, wat leuk.

Moeten we ook raden om wat voor een notebook het gaat?
 
Het betreft een notebook PC ,Model MS 1731 CX 700
 
Kan echt van alles zijn. Zonder ram start hij sowieso niet op. Als je 'zomaar' wat ram gepakt heb dat toevallig paste en dus niet compatibel is met het moederbord start hij als nog niet op.

Het is lastig om laptop onderdelen te testen. Je haalt niet 'even' het moederbord eruit als je dit nog nooit gedaan heb. Als je echt waarde hecht aan de betreffende laptop en zelf nog nooit zo'n ding uit elkaar heb gehaald kan je hem het beste weg brengen en door professionals laten maken.
 
Het is toch al een oudere laptop maar die niet veel gebruikt werd, het was te proberen of het iets kleins aan was, dus maar naar het milieupark ermee. Alvast bedankt voor de info. 👍
 
Op adapter en op accu alleen geprobeerd ?
 
geeft hij nog een melding of maakt hij geluiden (piepjes) bij het starten
 
Op de adapter en accu geprobeerd geen verschil, het scherm zie je niet dan is hij al uitgevallen hij start gewoon op, je hoort de vertilator normaal lopen en dan na 2 sec hoor je klik en dan is hij uitgevallen.
 
hij start gewoon op
Niet, je hoort alleen de ventilator draaien.
Start eens op met een bootable installatie/Linux/Windows PE usb stick via F11 en het bios boot menu., zelfde probleem?
B.v.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan