• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Mijn toetsenbord typt ineens dubbele letters

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

g_217277

Gast
Hoe kan dit gebeuren? Het is een hele uitdaging om te typen excuus voor het korte bericht maar zo typen is een hele uitdaging en werkt op mijn zenuwen. Hieronder het zelfde bericht alleen dan zonder dat ik het corrigeer

Hoe, kanb, dit, genbeurenb?, Het, is, eenb, hele, uitdaginbg, om, te, typenb, exzcuus, fvoor, het, korte, nbericht, maar, xzo, typenb, is, eenb, hele, uitdaginbg, enb, werkt, op, mijnb, xzenbuwenb.

Weet iemand hier iets van? Het is gebeurd nadat ik mijn toetsenbord met een vochtige doek schoon gemaak had. Heb ik mijn toetsenbord nu verpest daarmee?
Laptop is ruim 5 jaar oud.

Groetjes Esmee
 
Hallo Esmee,

Allereerst welkom hier op het forum!
Was het doekje heel nat en is er mogelijk water in het toetsenbord gelopen?
Hoe lang geleden heb jij dit schoon gemaakt?
Het lijkt erop dat vooral de letter b blijft hangen/plakken.
Het zou ook kunnen dat er nu rommel tussen de letters is geveegd.
 
Als je schoon water in je doekje hebt gebruikt zal de schade wel meevallen. Het kan wel een flinke poos duren voordat alles verdampt is. Zit er suiker of zuren bij dan is het erger.
Kwestie van afwachten of het probleem zich oplost. Je kunt het proces van verdampen wat versnellen door je laptop in de buurt van de verwarming te leggen. Ik zou niets forceren door hem bv. op de verwarming te leggen. Je zou hem wel een taak kunnen laten uitvoeren om zichzelf wat op te warmen. Bv. een video afspelen o.i.d.
 
Leg het toetsenbord bij een verwarming oid en geef het de tijd (48u) om flink te drogen.
Mocht het probleem blijven, sluit dan (indien mogelijk) een extern toetsenbord aan om te kijken of het probleem opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan