• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MOB bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wjweert

Nieuw lid
Lid geworden
7 nov 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik krijg een Access bestand extensie MDB via mail binnen
met de melding wordt niet ondersteund en kan het bestand niet openen.

Wie kan mij helpen.
 
Hoi, welke Microsoft Office gebruik jij?
Als daar geen Acces in zit zijn er alternatieveten:

MBD is een Microsoft relationeeel database bestand.
 
IK ga van de veronderstelling uit dat je Access hebt.
Wat gebeurd er als je het MDB bestand eerst opslaat?
 
Bij opstarten gebeurd er niets staat bij dat het mdb bestand niet ondersteund wordt

Ik gebruik acces 2010
 
Heb je het bestand eerst opgeslagen (bij downloads bv), of heb je het alleen proberen te openen via de link in uw mail, dat was mijn vraag?
 
Het bestand is als bijlage toegevoegd in de mail
ik kan er niets mee niet openen niet downloaden.
 
Klik in jouw e-mail programma met rechts op de bijlage MBD
en in het lijstje krijg je dan de mogelijk kopiëren.
Kies die optie en verplaats het bestand naar een lokatie waar je het makkelijk kan terugvinden.
 
Hier het bestand
 

Bijlagen

  • boekenwijzer-DATA21.zip
    451,3 KB · Weergaven: 8
kun je dit omzetten naar accdb
 
Het bestand stelt niets voor, maar in bijlage, je hebt de accdb
Moest ik eerst zippen vooraleer ik kon posten , wat belachelijk is maar ja dit is NCF. slimmer zijn ze niet.
 

Bijlagen

  • DB Format Upgrader.zip
    76,8 KB · Weergaven: 5
Dit Bestand kan ik niets mee zitten vba foutmeldingen in en er zit geen data in ?.
 
Dat is wat ik er kan van maken, ga terug naar je bron.
 
Ik heb jouw .mdb kunnen converteren binnen Access 2010. Het resultaat is .accdb. Bijgevoegd bij dit bericht. Je kunt .mdb ook zelf converteren met behulp van Microsoft Office 2010. Ga naar de volgende link:

Microsoft Office 2010 Free Download - My Software Free

Volg de instructies en extract naar een map. Daarna de .iso zoeken. Rechtsklik op de .iso en kies "openen met" en kies voor de Verkenner. Dan Setup.exe uitvoeren en minimaal Access installeren. Je hoeft niet over een registratiecode te beschikken om te kunnen converteren.

Ik hoop dat het hiermee lukt.
 

Bijlagen

  • boekenwijzer-DATA21.zip
    351,7 KB · Weergaven: 8
Het bestand stelt niets voor, maar in bijlage, je hebt de accdb
Moest ik eerst zippen vooraleer ik kon posten , wat belachelijk is maar ja dit is NCF. slimmer zijn ze niet.

@Dotchiejack Uit je reactie dacht ik op te kunnen maken dat je het vervelend vind het bericht eerst te moeten zippen. Daarom heb ik de extensie toegevoegd aan de mogelijkheden.

In het vervolg kan je gewoon even vragen of we de toevoeging willen doen door hier: Schakel Een Mod / Admin In een topic aan te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan