• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mobiel in de auto

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik heb een Samsung Galaxy A20e die kon ik altijd bedienen in mijn auto via het stuur als ik iemand wilde bellen. Dan zei je bv bel thuis en dan deed hij dat. Nu wil dat niet meer en met een andere telefoon wel dus wie weet wat er mis is met mijn mobiel? Aan de auto ligt het niet.
 
Ontkoppel de Bluetooth eens en verbind hem daarna opnieuw.
 
De instellingen:


Misschien ook checken of de juiste taal is geïnstalleerd. In je gebruiksaanwijzing heet dat 'Apparaattalen toevoegen'.
 
Bovengenoemde heb ik gedaan lost niks op? Het vreemde is als ik zeg bel thuis doet hij niks als ik zeg bel ICE 1 belt hij wel?
 
Dan heb je in ieder geval verbinding.
Wie belt hij dan met ICE 1 ?
Ik gebruik het nooit.

Edit:
Ah, ICE's zijn geprogrammeerde noodoproepen...
 
Ice betekent in case of emergency, dus de persoon wat is ingesteld bij een noodgeval.

 
Dan heb ik toch het idee dat de taal niet klopt ?
 
Taal staat op Nederlands alleen als ik zeg bel thuis zoekt hij dingen in de omgeving?
 
Het wil dus helemaal niks bellen, ook geen andere contacten ?
Probeer ook eens 'ring thuis', de Engelse versie ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan