• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Mobiel wordt niet opgestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Ik heb een Motorola smartphone (ik denk G3). Gisterochtend was de power op, na het opnieuw opladen doet hij vreemd. Het opstartfilmpje van Lenovo speelt af, maar iedere keer opnieuw. Ik kom dus niet verder om mijn pincode in te toetsen e.d. Steeds opnieuw komt het opstartscherm.
Wat nu? de telefoon is bijna 3 jaar oud
 
Ik zou proberen de systeem cache te wissen:

Hier is een Nederlandstalige uitleg, maar daar staat geen model bij:
 
Laatst bewerkt:
Erikdenhouter, tot 3 lukt het, bij punt 4 gaat hij weer het opstart filmpje afspelen
 
Die Nederlandstalige heeft naar mijn gevoel een foute uitleg (?) in deze regel:

"3. Gebruik de knop Volume omlaag om naar Herstel te bladeren en gebruik de knop Volume omhoog om te selecteren."

Probeer dat eens zo:
3. Gebruik de knop 'Volume omlaag en omhoog' om naar Herstel te bladeren en gebruik de knop aan/uit om die Herstel modus te starten."

(Let hier op:
"Als het apparaat opnieuw wordt opgestart, hebt u te lang gewacht en moet u het proces opnieuw starten."
Dus maak even een totaaltekst in een kladblokje zodat je handelingen snel kan opvolgen.)
Let op dat je onderweg niet 'Factory restore" selecteert, dat is een uiterste stap waarbij je data kwijt raakt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, daar was ik al achter, Het werkt allemaal niet. Ik heb inmiddels al een mail gestuurd naar de helpdesk van Motorola
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan