• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mobiele budget setup

Itx vs Laptop?

  • Itx (met extern scherm) meenemen twv 900 euro

    Stemmen: 1 100,0%
  • Laptop meenemen twv 1000 euro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

BjornHettema

Bekend gezicht
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
178
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik ben vaak weg van huis, en daarom wil ik graag een setupje om mee te nemen. ik ben niet van plan om meer uit te geven dan rond de 900 euro, en ik heb dan ook met die gedachte een pc samengesteld op tweakers. zouden jullie ernaar willen kijken? ik hoor graag of de Prijs/Kwaliteit verhouding beter kan!

mvg Bjorn

dit is de lijst:

Intel Core i5-6500 Boxed
Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI (wifi is voor mij een vereiste)
MSI GeForce GTX 1060 6G OC
WD Blue WD10EZEX, 1TB
Cooler Master Elite 110
Crucial CT2K4G4DFS8213
Corsair VS650
Samsung 850 EVO 250GB


Totaal € 878,89

p.s. ik heb erover nagedacht een gamelaptop te halen, maar kon nergens laptops vinden van rond de 1000 euro met echt fatsoenlijke specs. als jullie er een weten hoor ik dat ook graag!
 
edit:
ik heb net gekeken en ik kom er nu achter dat het moederbord niet te koop is via azerty, wat ik wel graag wil. zouden jullie een andere kunnen aanraden voor mij?

alvast bedankt,
Bjorn
 
Je bent veel onderweg schreef je, dus een desktop o.i.d. zal je niet gauw in een rugtas meenemen.......... misschien is dit wat ? : Klik

Speel je daarentegen de allernieuwste games en wil je die ook nog eens op high spelen, tja dan is het budget te laag voor een gamerslaptop.
 
Je bent veel onderweg schreef je, dus een desktop o.i.d. zal je niet gauw in een rugtas meenemen.......... misschien is dit wat ? : Klik

Speel je daarentegen de allernieuwste games en wil je die ook nog eens op high spelen, tja dan is het budget te laag voor een gamerslaptop.

Hoi,

Ik heb idd deze laptop al eens eerder bekeken, en ik vind het opzich een redelijke laptop. Het enige waar ik mee zit is dat ik deze laptop eerst in een variant heb gezien met een 1050Ti ipv een 1050, wat een behoorlijk verschil is naar mijn weten. En ik vind de specs van de 1050 dan weer net aan de té krappe kant. Wat het stomme is is dat de 1050Ti vgm niet leverbaar is in Nederland. Kijk bijvoorbeeld maar eens op de Belgische variant van de lenovo website!

Nog even over het rugzak gedeelte, opzich mag het best een itx formaat case zijn, ik ga voornamelijk met de auto ergens heen en daar staat ook al een monitor. Zou je alsnog even de specs kunnen bekijken? Dat zou ik zeer waarderen!

Mvg Bjorn
 
Zou er nog een standaard HDD bij in de asus passen? Ik wil namelijk wel echt die 1-2tb opslag :)
 
Ze geven zelf een een ssd en een 1TB 2.5 "disk aan. Afgaande op tweakers.net zit er echter standaard alleen een ssd in. Als dat klopt, kun je er zefl een schijf bijplaatsen. 2.5" schijven zijn er tegenwoordig tot 5TB. Maar mail anders asus voor de zekerheid even.
https://www.asus.com/Mini-PCs/ROG-GR8-II/specifications/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan