• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mobile telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

leootje

Enthousiast
Lid geworden
16 jan 2007
Berichten
2.430
Waarderingsscore
0
goeden avond. ik heb een mobile telefoon de : huawei y625-u51 . Android.
hoe kan ik vanuit mijn computer in mijn telefoon komen?
 
Ik neem aan dat je Hisuite er nog niet op hebt staan?

Hoe kan ik mijn Huawei Y625 Dual Sim Black verbinden met mijn computer?
Je verbindt je Huawei-toestel met je computer door middel van een kabel. Deze kabel gaat in de USB-ingang van uw PC.
Daarnaast kun je Huawei's eigen programma gebruiken: HiSuite. Met dit programma beheer je bestanden en applicaties op je telefoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij ondersteunt vast ook wel wifi, en dan is het een kwestie van de juiste netwerkinstellingen. Werkgroup, ip van de router via dhcp, unieke naam, tenminste een map deelbaar maken.
 
dat is het probleem.
ik kan er niet meer inkomen.
hij is wel te zien in het config. scherm , maar via hisuit kan ik geen verbinding maken.
 
Hisuite al eens verwijderd?
Kon je er wel in komen dan? Is gedaan of veranderd waardoor het niet wil?
 
Sluit je gsm eens aan op je pc via een usb kabel, en dan met je vinger van boven naar onder slepen op je gsm. Als het goed is zie dit apparaat word opgeladen via usb. Klik hier op en kies dan voor Bestanden overzetten. Nu kun je in verkenner naar je gsm gaan.
 
als ik op eigenschappen druk bij de apparaten kan ik alles lezen.
maar ik kan geen verbinding maken via de computer met mijn telefoon. op het scherm van mijn telefoon zie ik wel huawei staan ,maar dat is alles. ik kan er geen verbinding mee maken om via de computer erin te komen.

--- Update ---

als ik bij de details ga kijken kan ik alles vinden. Ik kom er echter niet in.
 
Als je het eens via bluetooth probeert, zou ook moeten werken.

--- Update ---

Ik vond dit nog, ik weet niet of je er iets mee kunt.

De meeste Android toestellen geven een pop up als je de USB kabel met het toestel en een computer verbind. Je kunt dan aangeven op welke manier het toestel verbonden moet worden. Je krijgt (bij gebruik van Android) de optie extreneopslag of iets wat dar erg op lijkt, dit kan per toestel verschillen.
Kies je die optie dan zal de telefoon als extern geheugen werken en 1 of meer extra " drives" laten zien op de aangesloten computer. Die kunnen dan als een harde schijf/usb stick worden benaderd.
Kijk ook even of (indien aanwezig) de debug optie uit staat.
Als je meer wilt doen dan foto's overzetten heb je ook een "driver" nodig maar om het toestel alleen als opslag te verbinden is dat niet nodig.
 
Mijn vrouw heeft zo'n zelfde toestel,wat blijkt nu ik moet op de telefoon bij beveiliging hem zodanig instellen dat hij toestemming geeft om hem door de computer in te laten zien. Deze instelling stond bij haar uit, ik heb deze nu aangevinkt en ja dan kom ik wel in haar toestel.
Waarschijnlijk staat deze bij mij ook uitgevinkt.
Hoe kom ik er nu in?


Hij is wel zichtbaar op mijn confg scherm bij printers en andere apparaten op mijn computer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sluit je toestel aan op je pc met usb kabel en swipe met twee vingers van boven naar beneden, als het goed is krijg je 3 opties. Kies voor data. Nu moet je toestel wel toegankelijk zijn.
 
heb je hem bij jou nu aangevinkt?
Loop haar en jou instellingen na, kijk wat er anders staat ingesteld.
 
over het scherm heenwrijven doet hij niet.

Ik denk dat hij bij mij niet aangevinkt staat. daarom kan hisuite dus geen verbinding met mijn toestel maken.
hoe nu verder?
 
kun je het niet aanvinken dan?
 
nee ik kan niet in mijn telefoon komen, hij laat alleen zijn symbool zien en verder niet.
 
Dus hij zit vast, als een reset gedaan?

--- Update ---

Android Huawei Soft Reset
Een soft reset kan vergeleken worden met je Huawei mobiele telefoon uit en aan zetten. Bij een soft reset wordt Android opnieuw opgestart. Je gegevens en apps blijven bewaard. Een soft reset voer je bij de meeste Huawei Android toestellen uit door de AAN/UIT knop 3 seconden in te houden.

--- Update ---

Mocht dit ook niet werken, haal de accu er eens af.
Werkt het ook niet, dan zit er maar 1 ding op, maar dan ben je wel alle bestanden enz kwijt.

Android Huawei Hard Reset
Een hard reset houdt in dat je Android toestel terug naar de fabrieksinstellingen wordt gezet. Je gegevens en apps worden gewist door een hard reset. Het is daarom verstandig eerst een back up van je persoonlijke gegevens te maken, voordat je een hard reset uitvoert.
Bij de meeste Android smartphones voer je op de volgende manier een hard reset uit:
Schakel je Huawei telefoon uit.
Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.
 
beide geen reactie
 
Telefoon is nog steeds bevroren?
Heb je de usb stekker verwijderd uit de telefoon? Net als de batterij er even uithalen?
Soft en hard reset gedaan?
 
ik heb net mijn batterij verwisselt met die van mijn vrouw , en toen deed hij het weer. Dus mijn batterij is kapot.Denk ik
 
Dan wordt het eerst een nieuwe accu halen.
Maar hij start weer op tenminste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan