• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

moederbord asrock 990fx extreme 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

simon272

Junior lid
Lid geworden
6 jul 2008
Waarderingsscore
0
Mijn moederbord cq computer start niet meer door..!!
Wie weet raad?
6core amd processor en 16gb ram na reiniging is het moederbord kennelijk overleden is zoiets te maken ?
Hoe weet je zoiets zeker dat het moederbord kapot is door ik vermoed statische elektriciteit als oorzaak !
Zou graag advies willen wat een geschikt nieuw moederbord is,ik hoef geen drie videokaarten slots daar ik niet game behalve schaken dan.
Wat is een aanrader?
Tevens heeft mijn harddisk wd 3tb een i/o fout en kan ik niet in kan dat komen omdat hij nu in mijn oude computer zit?
Wil graag advies?

groet Simon

Maak er een oog aan, kunnen we er een touw aan vastknopen.......

Maare, start op met systeemspeaker die in de kast/case zit, hopelijk, de CPU en voeding, voor de rest alles eraf en eruit, bios beeps?
Om mee te beginnen.

Het is zelden dat een moederbord overlijdt aan statische ontlading, wat is bij jouw aanzien "reinigen" heb je je moederbord afgewast in een sopje, of vaatwasser en daarna alles aangesloten en opgestart terwijl moederbord nog nat was ;), als jij een werkende PC reinigt, zou die daarna gewoon moeten opstarten, ik zou er even over nadenken, want een six-core kan voorlopig heel veel aan (is dat een Phenom processor), vraag jezelf af wat heb je allemaal los gemaakt en weer goed aangesloten. heb je trouwens wel beeld tijdens opstarten, maar het doorstarten werkt niet.

@Lange pier, inderdaad wat warrig.

Schilder

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan