• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Monitorraadselen...

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Het valt eigenlijk onder de rubriek Hardware, maar omdat het verschijnsel inmiddels is opgelost, meld ik het hier maar.
Vanmorgen, nadat ik de desktop had ingeschakeld) deed m'n LG 24" monitor het opeens niet meer. Dat wil zeggen... na indrukken van de aan-/uitknop was er een fractie van een seconde beeld en daarna ging de monitor weer uit. Gelukkig heb ik nog een ruim 10 jaar oude Samsung 24" staan en heb deze dus even aangesloten. Nou, dan zie je de kwaliteitssprong wel, hoor.
Afijn, even Google ingeschakeld en het blijkt al jaren een vaak voorkomend verschijnsel bij LG monitoren.
De eerste de beste oplossing (van het stroom af en enige tijd later er weer aan) geprobeerd en zie aan: het ding werkt weer.
Iemand al eens zoiets meegemaakt?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan