• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Monteren van MTS files

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrunoVP

Bekend gezicht
Lid geworden
12 dec 2021
Waarderingsscore
14
Ik heb vorig weekend een live optreden opgenomen met een Panasonic HDC-SD200. 1080 (P of I?) en Dolby Surround. Machtig prachtig toestel.
Nu het volgende: om 1 of andere reden heeft de handycam beslist om er 3 MTS files van te maken.
Aan zich geen probleem. Windows Mediaplayer geeft dit perfect weer. Zelfs de Surround blijft bestaan.
De 3 MTS files (na een copie van gemaakt te hebben) op goed geluk herbenoemd naar MP4 als extentie. Ook hier maakt Mediaplayer geen probleem van. Super dus.
Wat is nu mijn probleem? Ik zou heel graag deze 3 files tot 1 geheel willen monteren om dan naar DVD te branden.
Alles bij elkaar gaat het toch om 8 GB footage.
Is er ergens een freeware progamma (of is het tegenwoordig een app?) dat mij in staat stelt om dit te verwezelijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan