• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MP4 bestand knippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Cookie_

Nieuw lid
Lid geworden
20 jul 2018
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Vandaag ben ik aan het proberen om een MP4 bestand te knippen maar dat lukt niet. Ik open het bestand in de films en tv app van Windows 10. Daarna wil ik het knippen, waardoor het mij doorstuurt naar de Foto's app. Ik kies dan het segment dat ik wil hebben, maar dan krijg ik deze error:
11427
Waardoor komt dit? En hoe kan ik het oplossen? Ik heb al geprobeerd een kopie van het bestand te maken en het daarmee te doen, maar precies hetzelfde gebeurt.
 
Kaspersky geeft wel een adware waarschuwing bij de installatie van die file!
Niets voor niets blijkbaar.
 

Bijlagen

  • Adware.jpg
    Adware.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 7
Waar heb je het over?
Ding is van Filehippo en die zijn ipp virusvrij.

Je dient die survey over te slaan.
 
"Je dient die survey over te slaan. "
Bedoel je daarmee dat het een fals positive is?
 
Vermoedelijk wel, effe getest daarstraks en Malwarebytes en Adwcleaner vinden niets na installatie en Defender laat het allemaal toe.
 
Mooi. Dank je. Dan ga ik hem in Kaspersky whitelisten.
Althans dat dacht ik. Het is echter niet de file zelf die een flag geeft, maar de site die bezocht moet worden. Dus dan Kaspersky maar uitgeschakeld. Echt niet. Nu begint Malwarebytes te "piepen". Niet zo erg, het is maar een PUP. Het moedigt echter niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het niet vaak maar 500 MB is te weinig. Meestal wil ik er reclame uit knippen. Vroeger gebruikte ik daarvoor Virutal dub maar die heb ik zo lang niet gebruikt dat ik niet weet of die doet wat ik wil. Ik meen me te herinneren dat hij erg traag is maar vooral niet alle formaten kan outputten.
 
VirtualDub is eigenlijk de beste maar voor een gewone gebruiker onbegrijpelijk.
 
Bedankt voor de suggesties, maar de Video Cutter lijkt de kwaliteit van de video te verminderen. En VirtualDub support blijkbaar MP4 niet. Ik kan misschien wel proberen het MP4 bestand te converteren naar een ander bestand dat VirtualDub wel support. Is dat een optie?
 
Een MP4 plugin voor VirtualDub zoeken, er zijn meerdere.
 
Ahhh, oke. Zal ik doen, ik kijk wel hoe ver ik ermee kom. Bedankt :)
 
Ik heb nu v 1.10.4 maar gebruik die niet.
Als ik op de site kijk (Virtualdub 1.10.4 / 1.10.5 test 7 Free Download - VideoHelp) krijg ik de indruk dat er allerlei plug-ins zijn voor de input maar dat VD vooral in AVI werkt. Los daarvan kun je blijkbaar converters naar andere formaten krijgen maar MP4 zie ik er niet bij staan.
Nu moet ik direct bekennen dat ik niet goed op de hoogte ben van converters en al die verschillende formaten (bv is DIVX ook 'n MP4 vorm)
 
Ja, die plugin werkt. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan