• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MP4

hobbygirl

Gevestigd lid
Lid geworden
20 mei 2016
Waarderingsscore
10
Weet iemand misschien een goed programma om MP4 bestanden te maken 4K heb ik al geprobeerd

Het is me onduidelijk wat je precies wilt doen. Van een eigen video met afbeeldingen of zo een video maken?

Open shot?

Hier kun je video bestanden toevoegen, audio bestanden, afbeeldingen en er en video van bakken op een zelf ingesteld formaat. Tot 16k! zag ik laatst. Ik vrees dat deze conversie wel lang gaat duren. Met een video van 2 uur (audio en afbeeldingen) is hij 2 uur bezig bij mij. En ik converteer naar FHD 1920x1080 60fps.

Sorry @Leono, volgens mij is dit niet de juiste oplossing. Op nagscreens en de andere rommel zit TS volgens mij echt niet te wachten.
Nadeel van Any Video Converter is dat na elke omzetting een nagscreen getoond wordt dat vraagt of je wilt upgraden naar de betaalde versie. Ook tijdens de installatie worden soms veel onnodige extraatjes aangeboden waar sommige virusscanners ook op aanslaan: dit zijn PUPs en adware. Let dus goed op!

Waarom zou dat niet de goede oplossing zijn?
Er is echt maar 1 manier en dat is converteren.

Kan je echt niet lezen @ nlreinhuppeldepup.?
Is het nu groot genoeg??
Nadeel van Any Video Converter is dat na elke omzetting een nagscreen getoond wordt dat vraagt of je wilt upgraden naar de betaalde versie. Ook tijdens de installatie worden soms veel onnodige extraatjes aangeboden waar sommige virusscanners ook op aanslaan: dit zijn PUPs en adware. Let dus goed op!

Laatst bewerkt:
Stuur mij één filmpje ( desnoods via pb ) ik zal kijken wat ik kan doen.

De Any Audio Converter van hetzelfde bedrijf heb ik vele jaren gebruikt zonder ooit één nadeel, dus het zal allemaal wel meevallen.

Daar lees ik:
Er staan ook positieve punten geciteerd en een 4 van de 5 sterren beoordeling. De ontwikkeling van software zal ergens van betaald moeten worden, vandaar dat bij de gratis versie de vraag om naar een betaalde versie te upgraden blijft komen. Deze melding kan je gewoon negeren zonder er een drama van te maken. Als het programma verder doet wat het moet doen is het toch prima?

Bijlagen

• Schermafdruk van 2025-03-22 13-06-28.png
    Schermafdruk van 2025-03-22 13-06-28.png
    52,6 KB · Weergaven: 3
Als TS het goedvindt is het voor mij prima. Ik heb een paar programma's met nagscreens getest een x aantal jaren geleden, ik werd er horendol van. Dus wat mij betreft programma's met nagscreens, neen bedankt. Maar iedereen zijn mening.

Vroeger had je ook nog freemake. Maar ook met gratis advertenties en programma's, dus opletten tijdens de installatie.

Ik zie als je gaat zoeken ook handbrake voorbij komen.

Deze zou ook kunnen, maar wel lastiger in te stellen.

Bron:

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan