• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ms dos 6.0 NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacobusW

Junior lid
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik wil MS-DOS 6.0 Nederlands te koop vragen maar ik weet niet hoe ik dit doen moet.
Ik ben namelijk gloednieuw op deze site.
Kunt u me helpen, bij voorbaat hartelijk dank.

JacobusW.
 
Re: Ms dos

Gewoon het forumdeel te koop gevraagd. Heb je trouwens per se ms-dos nodig? Freedos werkt ook goed is is legaal gratis te downloaden.
http://www.freedos.org/
 
Re: Ms dos

Ja het moet de genoemde versie zijn.
 
Re: Ms dos

Waarom kopen? Klik.

MS DOS 6.0 is indertijd verschenen op 6 3.5 inch (1.44 MB) diskettes. Waar hier word naar verwezen is een boot diskette, en kan geen MS DOS op een computer ge?nstalleerd worden.
Met veel geluk kun je die misschien nog op een computerbeurs vinden .
 
Re: Ms dos

MS DOS 6.0 is indertijd verschenen op 6 3.5 inch (1.44 MB) diskettes. Waar hier word naar verwezen is een boot diskette, en kan geen MS DOS op een computer ge?nstalleerd worden.
Met veel geluk kun je die misschien nog op een computerbeurs vinden .

Sys.com staat er op. Format.com staat er op. Ik zie het probleem niet?
 
Re: Ms dos

Ik heb ze volgens mij nog wel, compleet met manual, maar wil ze niet kwijt. Gebruik ze waarschijnlijk nooit weer. Wellicht gewoon nostalgie. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Ms dos

ik heb ze nog wel liggen ik dacht dat het 9 diskkettes waren,is DOS 6.22 nederlands
 
Re: Ms dos

Inhoud van de opstart diskette.
klik hier
Men kan hiermee inderdaad de computer booten , maar er ontbreken een paar belangrijke bestanden zoals keyboard.sys en country.sys

ik heb ze nog wel liggen ik dacht dat het 9 diskkettes waren,is DOS 6.22 nederlands

Deze zijn dan om een nieuwe installatie uit te voeren. Een Update van 6.0 naar 6.22 bestond uit 3 diskettes
 
Laatst bewerkt:
Re: Ms dos

Je kan er kopien van maken, als je wil, deze kan ik dan gebruiken om te installeren. gebruiken
 
Re: Ms dos

Je kan er kopien van maken, als je wil, deze kan ik dan gebruiken om te installeren. gebruiken

Makkelijk gezegd, niet iedereen heeft nog een floppy (diskettestation) in zijn computer zitten. :zipped:
 
Re: Ms dos

Heb een losse drive met USB aansluiting, erg makkelijk.

---------- Bericht toegevoegd op 09:28 ---------- Vorige bericht was op 09:26 ----------

H? Weballey, Als je ze niet kan kopieren, wil ik het wel doe. Stuur ze me toe, ik kopier en stuur je de originelen weer terug. Tegen onkosten uiteraard.
 
Re: Ms dos

voor 25 euro mag je de mijne overnemen 9 diskettes dos 6.22 nl,exl verzend kosten he die komen er nog bij
 
MS DOS 6.0 Nerderlands

Ik ben op zoek naar de diskettes van MS DOS 6.0 in de Nederlandse taal,
Het hoeft geen origineel te zijn mag ook een kopie zijn, wie helpt me, bij voorbaat mijn dank.
 
Re: Ms dos

MS-DOS 6.22 heb ik zelf, ik vraag echter 6.0 Nederlands.

---------- Bericht toegevoegd op 19:13 ---------- Vorige bericht was op 18:45 ----------

Kunt u me precies zeggen hoe ik dit moet doen, kom er niet uit.
Sorry maar ben brandnew op deze site.
 
Re: Ms dos

Ik heb je nieuwe topic die over hetzelfde ging naar dit topic verplaatst.
Het dubbelposten van dezelfde vraag heeft geen enkel nu en zorgt alleen voor extra problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan