Vraag MS Office kopen ?

imkeren

MS Windows 7 Home Premium
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
36
Waar kan men op betrouwbare wijze MS Office pakket kopen ?

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
467
Punten
83

nlreiniernl

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jun 2007
Waarderingsscore
5
Punten
18
Waarom geen Libre Office, gratis.
Omdat Libre Office niet altijd met de opmaak van Office om kan gaan, de opmaak van Libre naar MS gaat ook vaak niet vlekkenloos.

Daarbij kost Office bijna niets. Zoek maar eens op internet, check de website en je bent klaar.
Hou wel rekening met het volgende; OEM is PC gebonden, Retail niet.

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
467
Punten
83
Pfff, weer zo'n betweter, Libre kan hetzelfde en MS office is officieel niet goedkoop.

Roxmarie

Vaak hier
Lid geworden
3 jul 2010
Waarderingsscore
23
Punten
18
Een gratis alternatief is Softaker free office 2018 werkt vind ik persoonlijk prettiger dan Libre of open office. Het heeft alleen geen access variant.

Rubensky

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
248
Punten
63
Ik heb al vaker op onderstaande website een licentie gekocht. Altijd naar tevredenheid.

nlreiniernl

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jun 2007
Waarderingsscore
5
Punten
18
Pfff, weer zo'n betweter, Libre kan hetzelfde en MS office is officieel niet goedkoop.
Betweter? Ik zeg alleen dat de opmaak tussen Libre of OpenOffice naar MS office niet geheel naadloos is en dus frustrerend kan werken.
Ik zal verder me mond houden en dit soort reacties niet meer delen, whatever.

Beetje het zelfde als iemand vraagt waar kan ik een Audi kopen welke betrouwbaar is en dan zeggen waarom koop je geen Fiat die rijd toch ook? Ja dat klopt maar dat is niet wat er gevraagd wordt.

Rubensky

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
248
Punten
63
@Lange Pier Op de website die ik noemde in bericht #6 kan je goedkoop een officiële licentie voor Office en andere producten kopen! Het is Legaal en toegestaan. Het zijn bulklicenties die worden opgekocht.

Het bedrijf wat ik linkte heeft een KVK nummer een pand en adres in Nederland. En je kan ze bellen als je vragen hebt. Als het illegaal zou zijn hadden ze al deze zaken niet.

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
467
Punten
83
@Rubensky, al die links staan in de eerder gegeven Google link en ik schreef,
MS office is officieel niet goedkoop
De officiële en de goedkope key's.

Ik vraag iets aan de TS, die geeft geen antwoord helaas maar anderen menen dan daar een antwoord op te moeten geven, en die leest ook de rest niet, gewoon irri.

Rubensky

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
248
Punten
63
Jou kort door de bocht formuleren worden niet door iedereen even goed begrepen. Dus zal je zo nu en dan een en ander moeten verduidelijken.

Bovenaan Onderaan