• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MS Office kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Waar kan men op betrouwbare wijze MS Office pakket kopen ?
 
Waarom geen Libre Office, gratis.
Omdat Libre Office niet altijd met de opmaak van Office om kan gaan, de opmaak van Libre naar MS gaat ook vaak niet vlekkenloos.

Daarbij kost Office bijna niets. Zoek maar eens op internet, check de website en je bent klaar.
Hou wel rekening met het volgende; OEM is PC gebonden, Retail niet.
 
Pfff, weer zo'n betweter, Libre kan hetzelfde en MS office is officieel niet goedkoop.
 
Ik heb al vaker op onderstaande website een licentie gekocht. Altijd naar tevredenheid.

 
Pfff, weer zo'n betweter, Libre kan hetzelfde en MS office is officieel niet goedkoop.
Betweter? Ik zeg alleen dat de opmaak tussen Libre of OpenOffice naar MS office niet geheel naadloos is en dus frustrerend kan werken.
Ik zal verder me mond houden en dit soort reacties niet meer delen, whatever.

Beetje het zelfde als iemand vraagt waar kan ik een Audi kopen welke betrouwbaar is en dan zeggen waarom koop je geen Fiat die rijd toch ook? Ja dat klopt maar dat is niet wat er gevraagd wordt.
 
@Lange Pier Op de website die ik noemde in bericht #6 kan je goedkoop een officiële licentie voor Office en andere producten kopen! Het is Legaal en toegestaan. Het zijn bulklicenties die worden opgekocht.

Het bedrijf wat ik linkte heeft een KVK nummer een pand en adres in Nederland. En je kan ze bellen als je vragen hebt. Als het illegaal zou zijn hadden ze al deze zaken niet.
 
@Rubensky, al die links staan in de eerder gegeven Google link en ik schreef,
MS office is officieel niet goedkoop
De officiële en de goedkope key's.

Ik vraag iets aan de TS, die geeft geen antwoord helaas maar anderen menen dan daar een antwoord op te moeten geven, en die leest ook de rest niet, gewoon irri.
 
Jou kort door de bocht formuleren worden niet door iedereen even goed begrepen. Dus zal je zo nu en dan een en ander moeten verduidelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan