• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ms-wmp-10

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nano

Gast
voor de gene die regelmatig op tweakers komen weten het al.. maar ik denk ik meld het toch ook hier nog eventjes...

Windows media player 10 is uit :D

Ik heb um nu net binnen en ga um effe installen.. kijken of het wat is :p

EDIT :

mischien een url erbij zetten is wel handig idd :(

klik
 
Vreemd ik krijg hem niet aangeboden win xp pro, alleen een nieuwe versie van .Net framework :(
 
??? :blink: hier doet de download het wel gewoon..

heb um net geinstalleerd en werkt prima..

probeerd deze download link eens: klik

PS: het is wel alleen nog maar voor de engelse versie van XP.. de nederlandse versie komt later pas weer uit :(
 
bedankt NaNo! :D

Fijn :D kan dat btageval eraf :)
Straks ook eens installeren dan ^_^
 
Originally posted by NaNo@02-09-2004, 22:06:09


PS: het is wel alleen nog maar voor de engelse versie van XP.. de nederlandse versie komt later pas weer uit :(
Dan ligt het daar aan, heb nl :lol:
 
ik ook.. maar kwam niet op dat .net dinges van jou uit hoor :lol:
... heb wel domweg :rolleyes: de 9 geherinstalleerd :lol: , er stond dat het 10 was voor download,maar als je verder doorklikte stond er ineens versie9, ik dacht "foutje op de site, zal wel 10 zijn" maar het is dus 9 :rolleyes: :lol:

maar dan weten we tenminste dat hij op komst is en de Eng versie hbn weeral geluk :D
op de (ndl) MS site staat het wel verkeerd aangegeven...
 
Ik heb pro, en jij dacht ik de home versie en ik heb nl en jij? de BE versie :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan