• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Msconfig

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwertypop

Gevestigd lid
Lid geworden
26 sep 2008
Waarderingsscore
0
beste mensen

ik zou graag willen weten wat ik wel en wat ik niet mag uit vinken bij de <msconfig> <opstarten> , zo dat het systeem niet stuk gaat . of mag je gewoon alles uit vinken ? .
alfast bedankt

Bijlagen

• Knipasdasdsasel.jpg
    Knipasdasdsasel.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 56
  • Kndsfipsel.jpg
    Kndsfipsel.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 36
  • Knipsfsdfdssel.jpg
    Knipsfsdfdssel.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 37
Re: msconfig , hulp graag

hej, fotos zijn wat klein, wat ik kan lezen dat je eventueel kan uitschakelen om je pc rapper te doen opstarten is

reader_sl

Dit valt niet echt te lezen... maak anders even een hijackthislogje.

erg moilijk te zien. in ieder geval ook die dumprep-k of zoiets, dat is een melding die in msconfig verschijnt als je ooit eens een keer een BSOD hebt gehad.

Je kunt ook even een startuplist maken met hijackthis. Daar komt gewone tekst uit.

Wat in system32 zit zou ik al niet uitvinken. Wat er bij de eerste miniatuur boven dat van system32 staat kan ik niet lezen..

Er zijn dingen die je beter niet uitvinkt maar om beter te weten wat wel weg mag zou je proces explorer moeten downloaden:
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

zeer handig programmaatje om te zien welk proces aan welke toepassing hangt. Dan weet je normaal perfect welke weg mogen en welke niet : )

Grtz!

Wat in system32 zit zou ik al niet uitvinken. Wat er bij de eerste miniatuur boven dat van system32 staat kan ik niet lezen..

Er zijn dingen die je beter niet uitvinkt maar om beter te weten wat wel weg mag zou je proces explorer moeten downloaden:
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

zeer handig programmaatje om te zien welk proces aan welke toepassing hangt. Dan weet je normaal perfect welke weg mogen en welke niet : )

Grtz!

Zozo, wat zou jij willen uitvinken via MSCOMFIG wat je in bijgaand scerm ziet?

4b5708be5d423-Process_Explorer_-_Sysinternals.bmp

Niet zo veel eigelijk, is het nodig bij dit geval?

Mss dat programma Screamer Radio als dat niet mee opgestart moet worden. En ik weet niet wat Ashampoo is maar dat klinkt ook als iets wat weg mag als je het niet kent..

Voor de rest zie ik niks..

is ashampoo geen brandprogramma?

Ik heb die screen geplaatst, omdat wat Superspeedfreak naar voren bracht over dit programma wel kan maar dan moet je ook weten hoe.

In mijn notebook draait geen "meuk" van de leverancier.
Want dat had je anders wel kunnen zien - en daar kan je sowieso het gros van uitschakelen om resources vrij te krijgen!

Want je krijgt een overzicht van wat er allemaal in Windows op dat moment aktief is.
Doordat dit tool een veel duidelijker weergave kent dan het Wndows eigen Taakbeheer, kan je hier eventueel ook zien, wanneer malware meeloopt.

Screamer Radio is mijn tool om radio te horen en ook om radio op te nemen.
Neemt veel mider reources in beslag dan WMP!
Ashampoo CoreTuner - verbetert de belasting in de processor met meerdere kernen.

Ik zie wel wat dingen die weg kunnen Abraham :$

Vind bij mij maar eens wat er weg kan... (sorry voor paint jpg compressie)
38067307.jpg

ja dat is alles ;)

Ik heb die screen geplaatst, omdat wat Superspeedfreak naar voren bracht over dit programma wel kan maar dan moet je ook weten hoe.
Ik ben geen pro : ), het was maar een tip maar mss kan iemand anders zo wel zeggen wat er wegmag bij qwertypop.

@ Nikos, indien je een andere antivirus gebruikt - dan inderdaad heel snel denstalleren!

Even niet opgelet bij de installatie van de Commodo firewall?

Wat is het probleem Abraham?

En daarvoor?

(en volgens mij heb jij 3x meer processen lopen lol)((Nouja er zijn wel mensen met 4x 5x zoveel..)

Hallo,
Ter info.
Bekijk bijlage 2112

Niet dat ik klaag over mijn pc. Toch laat ik graag mijn msconfig controleren door pro's.:fit:
Groet.

Dag Abraham54,
Onlangs last gekregen van malware. Naar mijn inziens denk ik geen last meer.
Logje komt eraan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan