• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mshtml.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Kingpin*

Lid
Lid geworden
23 jan 2004
Waarderingsscore
229
Gaat het misschien over dit probleem (klik)?
De symptomen lijken wel wat op die van jouw...

Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en zal worden afgesloten. Neem contact op met uw leverancier als het probleem zich blijft voordoen.
Als u op Details klikt, wordt een van de volgende foutberichten weergegeven:

IExplore heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module Mshtml.dll.
-of-
IExplore heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module Kernel32.dll.

De oorzaak zou software van Gator.com 2000 zijn...

Hallo, ook ik ben nieuw hier, en ik heb hetzelfde probleem! Ik heb win98SE en internet explorer 5.5, en regelmatig krijg ik ook de melding dat door mshtml.dll internet explorer moet worden afgesloten. Voorheen heb ik een ander systeem gehad [win98, ie5.5], en nooit problemen [nou ja nooit, het was een Packard Hell, da's op zich al erg genoeg. maar iedereen maakt fouten, nietwaar?].
Al met al wordt ik hier een beetje moedeloos van. ik heb zelfs geprobeerd om ie6 te installeren, maar dan heb ik het probleem constant bij openen van internet explorer.
Ik heb inmiddels ook maar de update cd besteld waar jullie het over hadden.
Heeft iemand anders misschien nog een idee?

Groeten,
Ritsjie

Toch bijna alles wijst op die gator, maak anders ook eens een hijack log in het daarvor betrefende forum.

en hebben jullie al gescand met online virusscanners? van de topicstarter weetk het nu niet meer en heb het niet meer nagelezen, maar bij jou zie ik het er niet meteen bijstaan ritsjie (welkom op het forum trouwens :) )dat je dat al eens geprobeerd had.. zoniet: eens doen :ph34r:
bv. Housecall
of een andere (zie handtekening, paarse link). Het kan volgens mij best ook wel eens een backdoor/trojandropper zijn ofzo mss ... :ph34r:

en zoals frank zegt, plaats eens even een hijackThis.logje (klik handtek., blauwe link)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan