• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkocht MSI GS73VR gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
190
Waarderingsscore
21
MSI GT73VR Stealth Pro
17,3" FullHD 120Hz ISP scherm (mat)
Intel Core i7-7700HQ
nVidia GeForce GTX1060 (6GB DDR5)
1TB HDD + 256GB SSD
DDR4 16GB (2x 8GB) geheugen
802.11ac + Bluetooth
QWERTY toetsenbord

originele doos met boekjes en lader zijn inbegrepen.

Nieuwprijs €1950
Vraagprijs €1100
Bieden vanaf €950

Laptop is in zeer goede staat. Afhalen van de laptop kan in de provincie Zeeland (adres zal privé worden gecommuniceerd wanneer interesse)

Ik wil de laptop alleen verkopen omdat ik een nieuwe wil kopen. De laptop is 2 jaar oud.
De nieuwste games kunnen gemakkelijk op vrij hoge instellingen gespeeld worden door de goede videokaart.
De SSD waarop Windows geïnstalleerd is, zorgt ervoor dat de laptop binnen 10 seconden opstart.
Deze laptop is een genot om mee te werken! Doe een goed bod en hopelijk komen we tot een overeenkomst.
 

Bijlagen

  • IMG_20191030_202326.jpg
    IMG_20191030_202326.jpg
    423,3 KB · Weergaven: 15
  • IMG_20191030_202409.jpg
    IMG_20191030_202409.jpg
    578,4 KB · Weergaven: 14
Denk dat je bij de vraagprijs een 0 vergeten bent @DonWoozy.
Gr.
Pred..
 
Huh, ik zie vraagprijs 1100 staan ;-)
 
Zie het nu ook, keek overheen... >>> Oeps.
Pred.
 
Glaasje Heineken graag maar wel pas na 18.00 :cool:
 
Waarom moet ie de verkoop in?
 
Bieden op dit forum is volgens het reglement niet toegestaan. Alleen werken met een vraagprijs.
 
Bieden op dit forum is volgens het reglement niet toegestaan. Alleen werken met een vraagprijs.

Waar heb jij dit gelezen?

Iets te koop vragen of aanbieden in het topic "Te koop aangeboden/gevraagd" geschiedt volledig op eigen risico. U zult zelf zorg moeten dragen dat u een eventuele betaling van aangeboden goederen ontvangt. Ook indien u goederen of producten heeft gekocht van een ander lid, gebeurt de daadwerkelijke levering op eigen risico. Is dus iets beschadigd, defect, niet werkend, conflicterend of niet geleverd dan is dit voor uw eigen risico. U zult van tevoren goede afspraken moeten maken met de aanbieder of koper. Worden deze afspraken niet nagekomen door een der partijen, bent en blijft u zelf verantwoordelijk.
 

Is ook logisch....
 
Die had ik niet gezien/gelezen.
Bedankt voor de informatie!
 
Alleen jammer dat je vaak geen fatsoenlijk antwoord krijgt, zal wel een virus zijn want dat komt zo vaak voor op dit soort fora, pure ergenis.
 
Ja dat begrijp ik wel.
Misschien is het al verkocht, maar laat hij dat niet weten.
 
Ondertussen heb ik de vraag prijs verlaagd naar €1050, bieden vanaf €900.
 
Laptop is verkocht, topic kan op slot of verwijderd worden.
 
Ik heb hem op slot gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan