• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

msn-gesprekken terugzoeken

  • Onderwerp starter meganckje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

meganckje

Gast
Kan iemand mij aub helpen, het is echt dringend. Ik sla mijn msn-gesprekken niet op maar toch moet ik ze kunnen terugvinden kan iemand me zeggen hoe ik dat kan doen? Ik heb het echt dringend nodig om iets te kunnen bewijzen.
 
volgens mij gaat dit niet zo makkelijk, ik ben er ook wel eens mee bezig geweest maar tot op heden helaas.
Dus als iemand hierop het antwoord weet, ik ben ook benieuwd.
 
volgens mij als je iets niet opslaat, kan je het ook niet terugvinden?
 
Weet het wel zeker.. Dikke pech, had je ze maar op moeten laten slaan.

Kort maar krachtig:p
 
Ik ga er een missie van maken.
Ik weet dat er ergens een file bestaat die het toch op n of andere manier opslaat.
Het is alleen ff zoeken.
Ach, heb ik wat te doen vanavond.

Zoekt en gij zult vinden!

Wordt vervolgd....
 
Volgens mij is der idd wel zo'n file.. maar die zal elke keer weer leeg gemaakt worden als je het venster sluit ofzo... en die optie "msn gesprekken opslaan" zal der ook niet voor niks zitten toch..
 
We gaan het zien, ik ga straks thuis ff op zoek hier naar.
Als er meer info is meld ik me wel weer :p:p
 
meganckje zei:
Kan iemand mij aub helpen, het is echt dringend. Ik sla mijn msn-gesprekken niet op maar toch moet ik ze kunnen terugvinden kan iemand me zeggen hoe ik dat kan doen? Ik heb het echt dringend nodig om iets te kunnen bewijzen.


dit was de vraag.....


en dit was jouw antwoord kapitein koek......
Download msn plus dan slaat die logs op !


:'D...dat is niet echt een antwoord op de vraag...

Misschien dat je hier iets mee kunt meganckje?

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=verwijderde+msn+gesprekken+terugvinden&btnG=Google+zoeken&meta=

Succes
 
Kapiteinkoek zei:
als je msn plus download staan de logs in de map van msn plus-.-

dat klopt! Maar de vraag was dat ze haar geschiedenis moest terughalen...en niet wat ze zou kunnen doen om het te voorkomen..daarbij, met gewone msn of nu WLM staat de geschiedenis ook gewoon op je pc...Maar ik denk intussen dat het niet meer noodzakelijk is om hierop te reageren.meganckje had het dringend nodig drie weken geleden. Dus ik denk dat het f niet meer nodig is, f ze heeft een oplossing gevonden.!
 
dus waarschijlijk, is het gewoon onmogelijk, waarschijnlijk, misswchien neem ik even contact op met MSN zelf. EN plus slaat idd op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan