• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Msn loopt vast bij inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
3.654
Waarderingsscore
2
De titel zegt het zelf, mijn msn loopt vast bij het inloggen, dit probleem heb ik al 'n paar jaar maar het wisselt af: een paar maanden werkt het perfect en dan loopt ie weer elke keer vast bij het inloggen; dit betekent: icoontje in de taakbalk wordt onbruikbaar, kun je niet op klikken 'fzo (ofjah, dat gaat wel maar heeft geen effect) ook bij start, prog's, msn.exe lukt niet, en als ik inlog op www.hotmail.com loopt die site ook nog vast.

voor meer details, vraag maar en bedankt voor de hulp als die er komt :)

Grtzz S p rsp dfr k
u e ee ea
 
doet dan specifiek dat programma het dan niet meer of ook andere programma's bij xp kijk anders ook eens naar je logboeken: start-uitvoeren-eventvwr
 
Msn alleen loopt vast, als je 't probeert af te sluiten krijg je dus die melding van "programma reageert niet" ofzo en als ik ingelogd heb bij msn (alleen dan, als hij al is vastgelopen dus) en ik ga naar www.hotmail.com en log me daar in loopt de site ook vast (dus ook zo dat je die melding krijgt als je 't internetvenster probeert af te sluiten).

btw, meestal als hij vast is gelopen ongeveer 'n kwartier later logt ie ineens wel in (ook zonder uitzondering).

Grtz, Me
 
Gebruik je plugins? PC gescant op spyware? Messenger service en Windows messenger verwijderd?
 
Als msn bij het inloggen vastloopt, hoe lang wacht je dan? Als er namelijk geen verbinding kan worden gemaakt met de msn server, kun je niks met het programma doen zolang het probeert contact te krijgen. Na een minuut ofzo krijg je dan een melding daarvoor en werkt het programma wel weer.
 
Gebruik je plugins? PC gescant op spyware? Messenger service en Windows messenger verwijderd?

plugins? weet 'k niet, spyware is er normaalgezien niet (tenzij het nog altijd kans heeft tegen 56 spywarescanners) en messenger service en wm verwijdert? I dunno

Als msn bij het inloggen vastloopt, hoe lang wacht je dan? Als er namelijk geen verbinding kan worden gemaakt met de msn server, kun je niks met het programma doen zolang het probeert contact te krijgen. Na een minuut ofzo krijg je dan een melding daarvoor en werkt het programma wel weer.

ik wacht ongeveer 1015min. en dan meld ie ineens wel aan en werkt msn perfect, als ik klik op troubleshoot voor ik aanmeld zegt-ie volgens mij "your gateway appears to be offline" ofzo.

grtz, speedfreak
 
Anybody help? is vervelend probleem (ff m'n post er weer bovenop helpen) :surrender
 
Hoeveel RAM heb je en hoeveel progs zie je ingeschakeld staan als je (1x) Contr_Alt_Del geeft?
 
kheb dat ook een tijdje gehad, en nog bij anderen gehoord ook: check eens, als je een adblocker hebt (bv in Symantec/Norton zit die, of in firewalls heb je ook vaak van die plugins om ads te blokkeren ed.. kijk even het logje daarvan eens na dan), of die dat niet veroorzaakt door die advertentie van messenger (als je msn opent krijgt je onderaan toch zo'n bewegend advertentietje) niet zit te hinderen ofzo, het lijkt daarmee verband te houden.. dat het bannertje niet geladen kan worden en messenger daardoor ook blokkeert/vastloopt bij inloggen :unknown:

gebruik je mss netlimiter? check ook eens in je eventviewer bij toepassingen (zie postje frank) of de errormeldingen van msnmsgr.exe niet te maken hebben met netlimiter dan, anders even die instellingen ervoor wat minder scherp zetten

succes :)
 
check eens, als je een adblocker hebt...
ik heb wel ewido, en bij processen (ctrl-alt-del) staat wel "ewidoctrl" maar het probleem deed zich ook al voor voordat ewido op deze computer stond dus dat is het wrsch. niet..

gebruik je mss netlimiter?
ik heb dat wel 'n tijdje genstalleerd mar 'k wist niet hoe 'k het moest gebruiken:frusty: dus dat is er nu af, 'k heb wel met de zoekfunctie (start...) 2 bestanden met de naam Netlimiter gevonden, mss dat dat er iets mee te maken heeft? maar weer hetzelfde: probleem deed zich al voor voor netlimiter erop stond.

Grtz, Me, Myself and I
 
tkan ook gewoon algemeen (bij hotmail service zelf) zijn hoor.. laatste tijd ligt messenger/hotmail zelf er precies wel erg veel uit :eek:

mss eens een vervang chatprogje zoeken ?(icq, yahoo messenger, ..) of die e-messenger proberen ? :unsure:
http://www.e-messenger.net/
 
laat mar 'k hou het bij msn, loopt zo te zien weer stilaan minder vast.:)
 
pop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Wat is 'n DNS?
2. Kan ik mss die van jou gebruiken?
3. Zoja, waar typ 'k die in?
4. Sonee, welke is voor mij de beste?

Grtz, speedfreaky
 
1. Domain Name Server
2. Nee, je hebt een unieke nodig. Moet je je provider even voor bellen wat de beste is.
3. In het configuratiescherm van je router. In je internet explorer intypen 192.168.1.1 (dat is het bijna altijd), dan ga je naar dat configuratiescherm. Daar kan je bijna alles veranderen
Ik heb een etech router, en kan onder de knop Main Settings mijn instellingen veranderen.

Mocht het adres van je router nou niet 192.168.1.1 zijn, dan moet je even command prompt opstarten (start --> accesoires --> command prompt) dan intypen ipconfig. Je ziet dan wat het wel moet zijn. Dat adres moet je dan maar intikken in je explorer.

Nou goed ik weet verder niet of het allemaal helpt, maar bij mij was het in ieder geval de oorzaak, dat ik mn DNS niet goed had ingesteld

Hoop dat je er wat aan hebt :D
 
Is de server van msn niet gewoon offline als je dat probleem hebt?
 
Bij mij wel stabiel, maar 'k denk dat dat van mij iets anders is, msn loopt nl. soms helemaal vast bij 't inloggen en dan loopt msn hotmail ook vast..
 
Ja, als hotmail ook vastloopt is het dus wel een server die offline is, en geen probleem bij jou pc. Als ik niet op Msn kan, kan ik ook niet op Hotmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan