1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

muis blijft hangen in excel

Discussie in 'De Oude Doos' gestart door baliw-katok, 4 jun 2008.

1. baliw-katok

baliw-katok Bekend gezicht

Hallo,

Als ik excel opstart kan ik gewoon navigeren met de pijltjes. Echter wanneer ik een vakje aanklik met de muis dan kan ik niks meer doen. Bij elke beweging van de muis blijft hij meeselecteren. Onderaan verschijnt geen EXT en klikken op F8 helpt ook niet. :wall: Ik kan enkel maar excel verlaten via ctrl+alt+del en taak beindigen.

Wie weet raad ?

Baliw-katok
    --- automatische edit ---
    Beste Baliw-katok,

Computer afsluiten, een namiddag niet aan je probleem denken. Thuiskomen, pintje drinken, computer opstarten, excel openen ... en probleem opgelost :smile:

Succes

Baliw-katok
    --- automatische edit ---
    Beste Baliw-katok,

Dankjewel voor je gouden raad. Is volkomen gelukt ... probleem opgelost.

Merci ! :rules:

Baliw-katok

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  2. soraxroxas

soraxroxas Kingdom Hearts Freak 2.0

zit je nou tegen jezelf te praten???????????????

3. Gollem

Gollem Guest

Houd nou toch eens op Sora met dat bumpen... Het wordt nu echt irritant :fury:

4. mrsamct

mrsamct Banned

Computer afsluiten, een namiddag niet aan je probleem denken. Thuiskomen, pintje drinken, computer opstarten, excel openen ... en probleem opgelost

5. Martijn

Martijn Vaak hier

Beter laat dan nooit reactie:
    Ik heb het zelf ook regelmatig met mijn 5 jaar oude laptop; in dat geval blijft de SHIFT-toets dan hangen. Een keer goed indrukken en het werkt weer.

6. David

David NCF verslaafd

Ik heb wel eens dat als ik me computer opstart me muis niks doet... Kabel erin en eruit, voil hij doet 't weer :p

[edit]Oh.. Wel een grote bump... [/edit]

Laatst bewerkt: 2 dec 2011

Deel Deze Pagina