- Lid geworden
- 12 apr 2013
- Waarderingsscore
- 1.286
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 42
Precies wat ik dacht.Hoe voer jij die dos commando's in als je geen werkend toetsenbord hebt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Precies wat ik dacht.Hoe voer jij die dos commando's in als je geen werkend toetsenbord hebt?
Voordat je dat gaat doen, kun je misschien kijken of het in veilige modus wel werkt, vandaar uit kun je dan weer dingen verwijderen en hopelijk lost het dan jou probleem op.Allemaal hartelijk dank voor het willen meedenken. Ik denk dat ik windows opnieuw ga installeren.
Beste allen,Hoe oud is die PC ? Kan het zijn dat de BIOS batterij leeg is, meestal na zo'n 6-10 jaar ?
Heb je al eens in het BIOS gekeken bij "Legacy USB". Die dan inschakelen. Die instelling wordt alleen niet onthouden als die batterij leeg is, maar wel zolang de PC aan staat.
Alleen zit ik dus nog met bovenstaande vraag die ontstond vanuit de WindowsRE omgeving.....Wel heb ik geprobeerd om in de WindowsRE omgeving , mijn windows 10 opnieuw te installeren, met de optie "Installeren maar met behoud van mijn persoonlijke bestanden". De computer begon hiermee (een balkje liep onderaan mee), maar halverwege (na zo'n 20 min) stopte hij met de mededeling: āEr is een probleem met het opnieuw installeren van uw pc. Er is niets gewijzigdā en kwam ik weer terug in de WindowsRE omgeving. Zou dit erop kunnen duiden dat de harde schijf een beschadiging heeft en misschien vervangen moet worden?
We gebruiken essentiƫle cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.