• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

muisaanwijzer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms wil dit wel eens helpen:

1. Open configuratiescherm
2. zoek op 'muis' (in het zoek vakje)
3. bij je zoekresultaten klik op 'De weergave van de muisaanwijzer wijzigen'
4. uit het selectie vakje kies je dan een andere aanwijzer
5. Klik op [TOEPASSEN]
6. selecteer nu weer (uit het selectie vakje) het standaard muisaanwijzer schema
7. klik op [TOEPASSEN] en [OK]

Werkt hij nu? :)
 
Bij 3 bleef ik steken. Ik kon hier niet verder.Geen zoekresultaten gezien,
 
Wat voor muis is het - gedraad of draadloos.
Ingeval dat het een draadloze muis is, is de usb-ontvanger nog wel herkend in Windows Apparaatbeheer.
Of heeft de muis ondertussen nieuwe batterijen nodig....
 
De muis is draadloos. Ik kijk in apparaatbeheer. Lege battreij is mogelijk. Maar gaat dat zo abrupt?
 
Indien jij de muis niet uitzet bij het uitzetten van de PC, kan het inderdaad de tijdsduur van gebruik inkorten.
 
Oke,bedankt voor de reaktie(Abraham en Maarten 70).De oplossing is dat de batterij leeg was. In vorige gevallen begon de muis heel traag te worden. Nu hield hij er ineens mee op.
 
battery nazien waarschijnlijk leeg gaat bij sommige muizen redelijk snel bij andere traag of trager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan