• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Multimedia PC + 24" curved monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.955
Waarderingsscore
258
Multimedia-pc-systeem
MEDION® AKOYA® P32010 (MD 34140)

  • AMD Ryzen 5 2400G met Radeon™ RX Vega 11 graphics
  • Windows 10 Home
  • 256 GB PCIe SSD
  • 1 TB (1.000 GB) harde schijf
  • 16 GB DDR4 werkgeheugen (2 x 8Gb DDR4-2400Mhz)
  • Hot-Swap wisselslede voor harde schijven
  • Wi-Fi en Bluetooth on board
  • multistandaard CD/DVD-brander
  • card reader
  • 6 channel high definition audio
  • USB-toetsenbord (azerty) en -muis
PC is volledig gebruiksklaar met laatste versie en build van windows 10 Home, antivirus software, officiële Office 2019 pro plus NL, Adobe CC 2020 NL (Photoshop, illustrator, indesign, acrobat pro DC), CorelDRAW suite 2020 NL.
Deze pc is in 2019 aangekocht als backup-pc voor bestaande configuratie maar is NOOIT gebruikt, enkel voor update van windows/software.
In originele verpakking.

Monitor Samsung C24F396FHU - Full HD curved Monitor ook van 2019 en in zeer goed staat wegens weinig gebruikt, zie: www.samsung.com/nl/monitors/curved/curved-cf396-24-inch-lc24f396fhuxen

Beide zijn nieuwstaat!!

Prijs desktop: 420 euro
Prijs monitor: 100 euro
Samen voor 500 euro

Af te halen in B-2990 Wuustwezel na afspraak
 
En ik sta wat betreft mijn ervaring voor het spul van artstudiog in, al heeft hij dat denk ik niet van mij nodig. Ik heb een jaar geleden een systeem zo van hem over genomen, en ben (in principe) 100% tevreden. Heel goed verzorgd, en zeker waard voor het geld 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan