• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Muziek terwijl men niet werkt...

Gewonnen bij hifi.nl: een Canton Smart Soundbox 3.
Deze vandaag eens voor 2/3 opengetrokken met Tin Pan Alley van Stevie Ray Vaughn...
Djeez! Wat een volume!

canton-opbouw.jpg
 
Dat is nog eens een leuk kado om te winnen, want hij ziet er goed uit en geeft ook nog mooi geluid 👍
 
Ik doe ieder jaar mee met de hifi.nl "weggeef actie". Een paar jaar geleden won ik een dure AKG hoofdtelefoon, maar deze moest ik dan wel komen afhalen in Eindhoven met fotoshoot e.d. op een door hen te bepalen dag en tijdstip. Daar had ik geen tijd voor, maar mijn schoonzoon wel. Helaas mocht alleen de rechtmatige winnaar de prijs claimen. Dat ging dus niet door...
Maar met dit kleine doosje ben ik ook bijzonder blij. ;)
 
Heb jij 'm ook dan, Aarie?
Nee, maar gezien jou reactie zal het zeker een mooi gratis cadeau zijn, die ook een goed geluid geeft. Zelf heb ik Sonos in huis en dat komt ook een mooi geluid uit.
 
Nee, maar gezien jou reactie zal het zeker een mooi gratis cadeau zijn, die ook een goed geluid geeft.
Klopt. Hoewel ik 'm zelf nooit zou kopen (voor dat geld heb je ook een setje heel behoorlijke "boekenplank" luidsprekers).
 
Gelukkig heb jij hem gewonnen ;)
 
Ik kan heel erg genieten van verschillende soorten muziek, maar tijdens ingespannen werk luister ik graag naar het album Klavier van Rammstein


Toch net even wat rustiger tijdens het werken.
 
Ik luister zelf graag Disturd, vooral enkele albums van hun staat regelmatig aan.
 
Ik luister naar van alles wat, maar heel vaak Roxette, Per Gessle, Marie Fredriksson, Gyllene Tyder als het niet t ruig is. Ligt ook aan mijn humeur wat ik wil horen.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan