• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Na schone herinstallatie andere problemen in W11, printer en programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

schults2005

Vaak hier
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
559
Waarderingsscore
7
Dacht ach even tijd ervoor. Doe na al die problemen toch maar een echt schone herinstallatie. Dus echt helemaal. Tenminste dat geeft Windows zelf aan.
Vreemde problemen. Canon printer TR7550: Moet ik elke keer na opstarten PC de printer spooler stoppen en weer starten.
Die werkte voorheen feilloos.
En programma Garmin Express voor navigatie werkt ook niet meer correct. Navigatieapparaat legt verbinding met PC vlg schermpje, maar programma vind die niet.
Beetje lllll als je een update wil doen, welke nu net nodig is. o.a. door de wijzigingen bij de N3.
Ga deze vraag ook proberen te droppen bij Microsoft. Canon helpdesk gaf mij die oplossing van de printer spooler aan, maar heb daar nog niet aangekaart, dat het terug blijft komen.
 
Verwijder van beide het stuurprogramma en herstart de pc. Installeer dan de stuurprogramma's opnieuw.
 
Verwijder van beide het stuurprogramma en herstart de pc. Installeer dan de stuurprogramma's opnieuw.
Had ik wat printer betreft dit weekend ook gedaan. Ontdekte vandaag, dat het probleem er nog was. Nu weer gedaan en nu lijkt het opgelost. Hopelijk blijft dat zo.
Wat Garmin express betreft bijna het zelfde verhaal app verwijderd (gisteren en nu weer) opnieuw gedownload van hun site geinstalleerd. En werkt nog niet. Rare is dat het voor deze herinstallatie wel werkte.
Maar ga contact opnemen met Garmin over o.a. dit probleem.
Er zit nml ook een fout in apparaat zelf. Maandag moesten we naar erasmus rotterdam en zaten we ineens off-road. We wilden via sliedrecht naar huis en op de maasboulevard, zag je op scherm dat de auot weer offroad was in het water . Hebben toen maar google maps gebruikt op telefoon.
De GPS ontvangst is na laatste update niet meer goed. En die update heb ik ca 4 weken geleden gedaan ook op deze pc onder W11.
 
Mogelijk wordt de Garmin niet ondersteund voor Windows 11, maar dan zou je kunnen kijken of compatibel modes wel werkt.
 
Compatibel mode 8 en 7 werkten ook niet. Is bij Garmin bekend (via chat) dat er problemen zijn met W11, maar niet bij iedereen. Wordt gewerkt aan update. Tijdnes die chat nog eens geprobeerd en kreeg ineens wel verbinding. Maar werkte nog niet goed. ga denk ik morgen op laptop (W10) van mijn vrouw proberen.
 
Dan de update even afwachten, maar je weet nu dat het in ieder geval niet bij zou zelf ligt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan