• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Na update Win 10 versie 2004 of 20H2 rolt hij terug naar huidige versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie al op mijn forum bericht van 23-10-2020.

Hallo Mensen,

Na update Win 10 versie 2004 of 20H2 rolt hij tijdens boot terug naar mijn huidige versie 1909.
Geprobeerd via het aanbieden in Windows update, de update tool en de media creation tool.

De update wordt geïnstalleerd maar bij het opnieuw opstarten zie ik in mijn geval het logo van Gigabyte in normale grootte, vervolgens wordt dit een klein logo en windows rolt weer terug naar mijn huidige versie 1909. het probleem deed zicht ook voor met versie 2004.
De periodieke updates voor 1909 komen normaal binnen en worden probleemloos geïnstalleerd.

Heb internet en youtube uitgebreid afgezocht en de mogelijk aangedragen oplossingen uitgeprobeerd. Maar niets heeft tot nu toe geholpen.

Iemand nog suggesties?

Onderstaand ontdekt bij probleemoplosser.

Gevonden problemen Details van detectieproces

6 Controleren op problemen met Windows Update Gedetecteerd Gedetecteerd

Hiermee worden problemen met Windows Update gedetecteerd.
Problemen met Windows Update oplossen Voltooid

Hiermee worden algemene problemen met Windows Update opgelost.
InformatiefWaaSMedicService
Problemen hersteld door:EnableUUPScanPlugin

Potentiële problemen die zijn gecontroleerd Details van detectieproces
Sommige beveiligingsinstellingen ontbreken of zijn gewijzigd Probleem niet aanwezig
Controleren op ontbrekende of beschadigde bestanden Probleem niet aanwezig
Serviceregistratie ontbreekt of is beschadigd Probleem niet aanwezig

Details van detectieproces Uitvouwen

InformatiefIsPostback_RC_PendingUpdates
IsPostback: False

InformatiefWaaSMedicService
Probleem gevonden door:EnableUUPScanPlugin

InformatiefIsPostback_RC_PendingUpdates
IsPostback: True

InformatiefService Status
Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. System.Management.Automation.RemoteException Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp. System.Management.Automation.RemoteException

InformatiefService Status
Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. System.Management.Automation.RemoteException Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp. System.Management.Automation.RemoteException
 
Aangezien er nu 2 soort gelijken topics lopen, zal ik deze sluiten en gaan we hier verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan