• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nationale Computer Quiz 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik kan niet meedoen daar ik vanaf 4 december in het buitenland ben en geen internet tot mijn beschikking heb. Volgende keer beter.

Gr. hennij
 
1,50 Euro?!?!! :eek: hoezo winstbejag?? Maar goed, ik doe ook mee, want ik gun ewald de prijs niet! XD
 
Informatietopic Nationale Computer Quiz 2009​
(gesponsord door Azerty)​



Doe mee met de Nationale Computer Quiz 2009 en maak kans op een LaCie LaCinema Classic - Digitale AV-speler t.w.v 154,70 euro!


Vandaag is de inschrijving van de Nationale Computer Quiz 2009 begonnen. Je kan je t/m maandag 7 december inschrijven voor deze activiteit.

De Nationale Computer Quiz 2009 gaat als volgt: Vanaf dinsdag 8 december wordt er elke dag een vraag gesteld. Deze vraag kan over alles gaan wat met computers of elektronica te maken heeft. Deelnemers hebben dan tot de volgende dag 10:00 uur in de ochtend de tijd om deze vraag te beantwoorden. Heb je de vraag fout of heb je niet op tijd geantwoord, dan lig je er uit. (Je mag maar n keer antwoorden, dus je eerste gegeven antwoord telt!) De vragen gaan door totdat er n iemand overblijft. Diegene is de Computerkenner van 2009 en krijgt natuurlijk ook de mooie prijs thuisgestuurd.

Meedoen is erg simpel!

Woon je in Nederland, stuur dan een sms naar 4888 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Woon je in Belgi, stuur dan een sms naar 6603 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Je hoeft maar 1 SMS te versturen om je aan te melden. De quiz zelf wordt vervolgens op het forum gehouden.

Meedoen kost je 150 cent en is nmalig (dus geen abonnement).

=========================================================

Lijst met leden die zich al hebben ingeschreven: (deze zal ik 1x per dag bijwerken)
- eternity
- ewald_L
- gekkedave
- jan611
- BBQ
- Laurens
Ik SMS nooit, dus doe ik niet mee! Maar toch bedankt voor het aanbod.
M.vr.gr. k.blummel
 
1,50 Euro?!?!! :eek: hoezo winstbejag?? Maar goed, ik doe ook mee, want ik gun ewald de prijs niet! XD

Alsof gekkedave die niet gaat winnen >_>
 
Ik ben volgende week de hele week van huis en heb ook niet de beschikking over een computer of laptop en kan derhalve niet meedoen.

Groetjes.
 
:zipped:
Ik weet niet of het me gaat lukken om alle dagen aanwezig te zijn. Tijdens de week lukt dat nog wel, maar tijdens de weekends en vakantieperiodes geraak ik vaak niet online.
En natuurlijk is het ook maar de vraag wat voor vragen ze gaan vragen.
 
Zelfs de usb-sticks die ik een tijdje geleden verkocht heb leken in 1e instantie goed maar ik heb er al 2 stuk nu en ben daar ook klaar mee.

Die IamAkey gevallen?? Ik heb er toen 1 gekocht en die werk nog steeds als een zonnetje, enige jammere is dat de behuizing wat versleten is.

Heb ook maar even de vraag bij Nils neergelegd of mods en admins ook mee mogen doen. Lijkt me wel leuk namelijk :p


Als het zo gaat als op gamevillage, dan loopt de vraag van vrijdag het hele weekend door en mag je die tot maandag 10:00 beantwoorden. Lijkt me wel zo handig voor iedereen om dat hier ook te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar als jij de vragen hebt bedacht, dan weet je het antwoord dus ook o0
 
ALS er admins of mods zijn die mee willen doen ga ik natuurlijk niet de vragen van Abraham gebruiken die wij al gezien hebben :p
 
Ik heb net de sms verzonden, ben wel benieuwd hoe ver ik geraak :)
 
Lol, we hebben je registratie sms ontvangen??? :p Ik heb mijn account niet opnieuw geregistreerd ofzo :p.
 
Ik vraag me af of het wel zo kies is, dat mods en admins meedoen. Denk dat we alle schijn van partijdigheid moeten vermijden. Het is namelijk maar al te gemakkelijk, prijzen aan elkaar toe te spelen. Ik vertrouw er best op dat het niet gebeurt, maar het is naar buiten gewoon niet goed te verkopen.
 
Helaas doe ik niet mee,ga op kerst vacantie dus niet iederedag de computer aan.
Hartelijkedank voor de uitnodiging.
 
Hoe krijg je de vragen eigenlijk? En mag je bijv. Google gebruiken ofzo?
 
Ik neem aan per sms.
 
ik doe ook mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan