• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nationale Computer Quiz 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe krijg je de vragen eigenlijk? En mag je bijv. Google gebruiken ofzo?

Vragen zullen via het forum gaan. En ja je mag google gebruiken, nogal lastig te controleren of je dat wel of niet doet... ;)
 
Hallo,

Ik had graag meegedaan doch daar ik in Spanje woon zal dat niet mogelijk zijn denk ik. Er is in ieder geval geen optie om vanuit Spanje een sms te sturen.

Groetjes en succes,

Nico
 
Ik doe mee :)
 
Lijkt me wel grappig, ik heb me ook net ingeschreven.
 
hoe kun je in een tijd waarin je overal gewaarschuwd wordt vooral niet op deze manier een sms versturen zo'n verzoek doen? zit ik straks met shit van axerty te loeren...
of niet, doet er niet echt toe.. doe niks met mijn mobiel, alleen bellen en gebeld worden..
 
Dus je gaat ervanuit dat je nu via sms reclame krijgt, omdat je naar het registratie nummer van het NCF sms't? :eek:
 
Zeer tof idee! :D

Zal me inschrijven zodra m'n prepaidkaart herladen is ;)
 
doe er niet aan mee.
heb al genoeg zooi thuis:)
 
Wie niet waagt, wie niet..... trouwens, als ik het antwoord niet weet, zet ik hem op het forum. kom ik toch een heel eind.
 
Dus je gaat ervanuit dat je nu via sms reclame krijgt, omdat je naar het registratie nummer van het NCF sms't? :eek:

nee dat niet direct.. indirect zit ik met mijn nr in hun database
en daar voel ik niet veel voor
 
Je stuurt het naar het NCF, dus daar kom je in de database. Maar als je je tegenwoordig registreerd moet je ook een sms sturen, naar hetzelfde nummer. Dus dan sta je ook in de database.
 
nee dat niet direct.. indirect zit ik met mijn nr in hun database
en daar voel ik niet veel voor

Maak je geen zorgen, deze gegevens worden niet doorgespeeld aan Azerty hoor. En wij maken geen gebruik van jouw telefoonnummer.
 
Maak je geen zorgen, deze gegevens worden niet doorgespeeld aan Azerty hoor. En wij maken geen gebruik van jouw telefoonnummer.

nou, ik snap em wel hoor ;) tegenwoordig weet je gewoon niet meer wie wat over je weet.
 
wel leuk maar ik doe niet mee wand ik ben nog geen 16 en , het is niet zo groten kans dat ik win , maar er doen niet veel mensen mee , lijkt me niet echt een goede actie maar het is een begin :D meschien doen ik dan wel me :p
 
Er dion zoveel winnaars mee, dat ik maar niet mee doe, Ben trouwens een weekje weg.heb het natuurlijk razend druk. Maar ik vind het wel een aardig idee en blijf de uitslagen met argus ogen volgen . Kijken of de blazers het kunnen winnen van de lacie haters, hoehoe

Het lijkt erop dat ik niet treurig hoef te zijn dat ik het merk lacie niet echt ken.
Hoewel ?

Vriendelijke groeten
Santaclaus
 
Wat is dat eigenlijk met/tegen LaCie?
 
Dat het vaak niet van een superieure kwaliteit is. Hoewel ze ook wel goede producten maken natuurlijk!
 
achja, een gegeven paard mag men niet in de bek kijken ;)
 
Als ik meedoe, wil ik graag een kans maken om te winnen.
Had ik maar genoeg kennis :smile: om niet de eerste ronde er al uit te liggen.
Iedere deelnemer veel succes!!
Ik hoop dat ze de vragen en antwoorden op het forum bekend maken.
Kan ik er in ieder geval weer iets van leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan