• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nationale Computer Quiz 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe niet mee! En laat verder het lot maar beslissen - wie de winnaar wordt!
 
Hallo,

Ik had graag meegedaan doch daar ik in Spanje woon zal dat niet mogelijk zijn denk ik. Er is in ieder geval geen optie om vanuit Spanje een sms te sturen.

Groetjes en succes,

Nico


waarom niet?
 
zo'n pc nerd ben ik nu ook weer niet, dat ik denk de vragen te kunnen beantwoorden
 
zo'n pc nerd ben ik nu ook weer niet, dat ik denk de vragen te kunnen beantwoorden
je kunt toch vanuit heel de wereld sms-en, ze willen bij NCF gewoon weten of iedereen die zegt mee te doen ook echt mee gaat doen; en nadat je de moeite genomen hebt om...... snappie? ze doen niks verder met jouw nr. mbt de quizzzzz
 
je kunt toch vanuit heel de wereld sms-en, ze willen bij NCF gewoon weten of iedereen die zegt mee te doen ook echt mee gaat doen; en nadat je de moeite genomen hebt om...... snappie? ze doen niks verder met jouw nr. mbt de quizzzzz

dit slaat vast en zeker op eurambo :) en niet op mijn berichtje :fit:
 
Vraagje.
Moet er elke dag meegedaan worden?
Wat gebeurt er als men een dagje overslaat?
 
Vraagje.
Moet er elke dag meegedaan worden?
Wat gebeurt er als men een dagje overslaat?

lees de eerste post ;) er staat duidelijk dat je eruit ligt als je te laat antwoord ;)
 
*sluit zich aan bij Polley*

Wat me trouwens opvalt aan dat ding is dat het zo'n kleine opslagruimte biedt, 500 gig is toch maar bar weinig eigenlijk.. plusminus 40x 1080p films en je zit al aan je grens. Maar goed, het is leuk speelgoed al hoewel niet iets wat ik zelf zou kopen, maar een gegeven paard mag je dan ook niet in de bek kijken denk ik dan maar :)
 
is het proberen waard :)
 
Oorspronkelijk geplaatst door eurambo Bekijk bericht

Hallo,

Ik had graag meegedaan doch daar ik in Spanje woon zal dat niet mogelijk zijn denk ik. Er is in ieder geval geen optie om vanuit Spanje een sms te sturen.

Groetjes en succes,

Nico



waarom niet?


Ik woon in Turkije en kan ook niet meedoen met de quiz. Buitenlandse providers van mobiele telefoons accepteren de nummers niet waarmee je een smsje moet sturen. Precies hetzelfde met 0900 nummers, die zijn vanuit het buitenland ook niet te gebruiken als je een buitenlands nummer hebt. Geldt voor zowel mobiel als vaste telefoon.

Veel succes voor iedereen die wel mee kunnen en willen doen. :wink:
 
We zijn 8 december, waar is de eerste vraag?

En hoe komt dat je je nog een week kan inschrijven als het vandaag al start? :mellow:
 
Lees even de eerste post :)
 
We zijn 8 december, waar is de eerste vraag?

En hoe komt dat je je nog een week kan inschrijven als het vandaag al start? :mellow:
Vandaag is de inschrijving van de Nationale Computer Quiz 2009 begonnen. Je kan je t/m maandag 14 december inschrijven voor deze activiteit. (start van de quiz is een week opgeschoven zodat mensen die de nieuwsbrief ontvangen ook nog kans hebben om in te schrijven)
 
Dus vanaf dinsdag de 15 beginnen de eigenlijke vragen?
 
Hee! Waarom sta ik niet tussen de lijst van aangemelde leden???? Ik heb die sms verstuurd en een bericht terug gekregen :S
 
Hee! Waarom sta ik niet tussen de lijst van aangemelde leden???? Ik heb die sms verstuurd en een bericht terug gekregen :S
Nils gaat daar over maar hij is er even niet dus even geduld voor dat je er tussen staat.

Dus vanaf dinsdag de 15 beginnen de eigenlijke vragen?
Weet ik niet (denk het haast van wel), dat moet je Nils vragen als hij er weer is anders stuur je hem een pbtje.
 
Ik weet niet hoe lang hij er al niet is, maar er staat dat de lijst dagelijks wordt aangepast en ik heb me al op de derde ingeschreven...


Posted via Nokia E71
 
ok dat is wel een tijdje terug moet je hem ff een pbtje sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan