• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nationale Computer Quiz 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik gedaan :)


Posted via Nokia E71
 
Leuk maar hoe moet dat dan als je in het buitenland woont, ik kan niet sms'en en bovendien, waarom sms'en als je ook via het forum zou kunnen aanmelden (zie jullie concullega's van Nationale Gaming Forums)? En wie profiteert van de sms'opbrengsten, of wordt daar de prijs nog van gekocht? Missertje, jammer :foei:
 
Leuk maar hoe moet dat dan als je in het buitenland woont, ik kan niet sms'en en bovendien, waarom sms'en als je ook via het forum zou kunnen aanmelden (zie jullie concullega's van Nationale Gaming Forums)? En wie profiteert van de sms'opbrengsten, of wordt daar de prijs nog van gekocht? Missertje, jammer :foei:

Nationale Gaming Forums is net zoals het Nationaal Computer Forum een onderdeel van ViopTo. Dat klopt inderdaad...
 
Ik wens julie veel geluk.
zelf doe ik hieraan niet mee, omdat ik nooit sms jes verstuur, en er ook niet mee begin.
In ieder geval veel geluk voor iedereen, want ik vind dit wel een Top idee.
Succes allemaal.

gr Daysan
 
Ik ben gewoon benieuwd wat ik ervan terechtbreng!
 
Succes iedereen morgen !
 
Je kan je op dit moment niet meer inschrijven. Vraag 1 zal er over enkele ogenblikken aakomen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan