• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NCF Invite Contest 2010 informatietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
De NCF Invite Contest 2010!
(Gesponsord door Gadgethouse.nl)​

ncf.tijdelijk.0021.jpg
De mooie mobiele iPhone oplader t.w.v 49,00 euro!

Iedereen krijgt van woensdag 3 maart 2010 tot en met maandag 29 maart 2010 de mogelijkheid om mee te doen met de NCF Invite Contest 2010. De bedoeling is dat JIJ zoveel mogelijk vrienden, familieleden en kennissen uitnodigt om lid te worden van het NCF. De twee personen met de meeste uitnodigingen zullen een A-solar iPhone Power Pack AM402 mobiele oplader winnen t.w.v 49,00 euro! Leuk voor jezelf natuurlijk maar ook om cadeau te geven.


Het enige wat een nieuw lid moet doen, is een PB-berichtje naar Nils (http://www.nationaalcomputerforum.nl...=newpm&u=93861) sturen met de tekst: "Hoi Nils, ik ben uitgenodigd door *naam van het NCF lid*"


(Het is niet mogelijk om met fake accounts je aantal invites te verhogen, want aan het einde van de rit zullen de beide winnaars gecontroleerd worden en zal de prijs niet toegekend worden aan iemand die onreglementair heeft gewonnen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, dat is mooi!
Weg met de SMS Registratie! :)
Gaan jullie nu vrijwillige donaties invoeren?
 
Mooi dat je dat hebt kunnen regelen van die SMS Registratie Nils! Hopenlijk zien we het ledenaantal snel weer wat oplopen nu. :)
 
Nils, je weet, ik ben bescheiden, niet veeleisend en overdrijf nooit, maar is het ook mogelijk dat ik dan als prijs een BMW (car) krijg?
 
Nils, je weet, ik ben bescheiden, niet veeleisend en overdrijf nooit, maar is het ook mogelijk dat ik dan als prijs een BMW (car) krijg?

Enkel maar een BMW? Kom, niet zo bescheiden, kies meteen voor Bentley!
 
Ik vind een BMW toch mooier :)
Maar als het toch zo bescheiden moet, kies dan voor:

Bugatti Veyron €1,000,000 ($1,192,057)

EDIT:
Ohja, de hierbovenstaande prijs is zonder BTW en overige invoerbelastingen!
 
Dat kon (moest) ik ook invullen toen ik me registreerde, en toen stond er standaard YdieresiS!
 
Nils, je weet, ik ben bescheiden, niet veeleisend en overdrijf nooit, maar is het ook mogelijk dat ik dan als prijs een BMW (car) krijg?

We hebben net (vorige week)5 BMW's verloot op het Nationaal Auto Forum, wat een pech dat je dat niet gezien hebt! :p
 
Niet te serieus worden :lol:
 
En heb je mijn vista style dingal gezien?
Ik doe zo mijn server uit ivm onderhoud
 
Dan ga ik 'm snel bekijken! :)
 
Het is niet echt 'super' hoor!
Ik verveelde mij :lol:

Maar ben jij elke ochtend vrij ofzo?
Je ben dan altijd online :eek:
 
Nee, ik ben 's ochtends nooit vrij, was het maar zo! :lol:
Hoe heb je die kleurcodering gemaakt, PHP?
 
HTML :lol:
Gewoon de code van Dr Drmmr afgekeken :)

(Gekopieerd en geedit, maar ik ga een betere versie maken)
 
Haha, zo kan ik het ook! :)
Kijk trouwens mijn handtekening eens, mooi he?
--- automatische edit ---
Edit: Even de kleurtjes aangepast :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik al gezien:)
Eigenlijkzitten we nu een beetje te spammen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan