• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netgear switch GS 108 PE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats eens even een foto van het scherm.
 
Onder System management zou ergens een kopje POE moeten verschijnen. Ik kan alleen niet zien of je nu als User of als Admin ben ingelogd.
 
dit zijn de opties onder management
1574868978744.png
 
bij aanmelden krijg ik enkel de mogelijkheid om mijn paswoord in te vullen
 
Dit komt van de Netgear community. (vertaald uit het Engels)

PoE moet standaard worden ingeschakeld op poorten 1-4 van de GS108PEv2-switch en er is geen optie om het uit te schakelen in het configuratieprogramma ProSAFE Plus

Net zo als dit.

AFAIK de poorten detecteren automatisch, ze zullen PoE inschakelen zodra een PoE-pakketverzoek is verzonden door het apparaat dat er verbinding mee maakt. Als het apparaat dat is aangesloten op de PoE-poort 802.1af ondersteunt, verzendt het een pakketverzoek om de PoE-poort in te schakelen en stroom te leveren
 
Ok bedankt, dus aangesloten Ip camera activeert dus betreffende poort als er stroom moet geleverd, want op de switch zit geen stroom als je gaat meten.
 
Het zou automatisch moeten gaan, dat verklaard wel waarom jij steeds niets meet.
Maar het blijft raar dat de camera geen stroom krijgen.
Of de camera`s ondersteunen geen 802.1 poorten.
 
Ga morgen eens via de nvr zien wat ik daar vind over de betreffende camera´s.
 
Op de foto kunnen we wel zien dat alleen poorten 1 en 2 zijn geactiveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan