• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netwerk Buiten De Router

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

storm

Gast
oke ik heb een klein netwerk thuis met de buren...

maar!!
nu wil ik ook mappen delen en toegang verschaffen tot het netwerk voor een vriend van mij die niet rechtstreeks op de router is aangesloten....

hij woont niet in de buurt!!
hoe doe ik dit!

thanx already!!
 
nou, ik ben er uit!! netwerk is geen optie....extern bureaublad is de meest in de buurt komende optie...ook een goed idee? jazeker omdat je toegang kunt krijgen tot alle opties (als je dit op de pc zo hebt ingesteld) kun je ook ergens anders jou films branden!!! niet verkeerd of wel dan.....

aangezien niemand met andere suggesties kwam reageer ik zelf even!!

in de hoop dat een ander hier ook iets mee kan......... :D
 
ooh ja, als meerdere mensen op hun pc een extern bureaublad instellen voor meerdere gebruikers kun je dus spreken van een netwerk!!

je brand bijvoorbeeld de dingen die je wilt op een cdtje, uitloggen van extern bureaublad en inloggen gewoon....cd er in en installeren etc!!!

tof die opties ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan