• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Houd je er wel rekening mee dat je deze apparaten alleen kan instellen via je telefoon en bluetooth. Voor de rest een prima kit denk ik.
 
ja zoiets had ik idd al begrepen.....

ga denk ik morgen even richting de mm om zo setje te halen :)

ondanks dit doet ie het toch al 2 dagen zonder maar 1 keer uit te vallen...….af en toe begrijp ik computers echt niet ha :p
 
dank nee de wifi anlyzer nog niet geprobeerd.....daar mee bedoel je denk ik een apje wat ik kan downloden in de playstore ?

hoop wel dat het een beetje reclame vrij is
 
dank nee de wifi anlyzer nog niet geprobeerd.....daar mee bedoel je denk ik een apje wat ik kan downloden in de playstore ?

De link die ik gaf was voor Windows.
Ik ga er van uit dat het reclame vrij is omdat er meer mensen hem hier hebben gebruikt en ik nooit heb gehoord dat er iets mee kwam. Maar anders ben je hier in goede handen :)
 
super ik ga straks even een poging wagen :)
 
De link die Aarie25 ga is inderdaad gewoon een veilige link.
 
heb sinds gister een tp link m5 mesh setje

en moet zeggen alle problemen zijn verholpen en heb nog nooit zo goede en snelle dekking in me woning gehad :)
 
Goed om te horen dat het zo is opgelost!
 
ja het aansluiten / instellen ging echt super eenvoudig :) en met de app kan je ook alles mooi in de gaten houden en het een en ander aan instellingen nog echt geen minuut spijt van :p
 
Fijn dat het goed werkt!
 
Leuk om te horen dat het je zo goed bevalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan