• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Netwerkfout waardoor ik programma niet meer inkan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingenkay

Bekend gezicht
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
104
Waarderingsscore
2
Goedemorgen,

Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen met het volgende.
Ik heb inmiddels heel internet al afgestruind, maar ik loop compleet vast.

Ik werk voor mijn "hobby"studio met het programma Canvasworspace van Brother. In dit programma maak ik snijontwerpen voor de snijmachine.

Sinds vorige week kan ik dit programma niet meer in en krijg ik bij het inloggen de melding "Netwerkfout E0004".
(ik heb nu bij hotmail een gelijk probleem merk ik)

Ik heb, naar eigen weten, niets gewijzigd aan mijn laptop en deze ook al opnieuw opgestart.
Ik heb het programma verwijderd om opnieuw te installeren, MAAR wanneer ik nu naar de website van canvasworkspace.brother ga om het opnieuw te downloaden kom ik daar ook niet meer op. Ik krijg hier de melding "voer een netwerkcontrole uit". Dat levert geen enkel antwoord op.
Op de tablet kan ik wel inloggen, maar dat is niet werkbaar in dit geval.

Is er iemand die mij a.u.b. kan helpen???
 
Laatst bewerkt:
"Netwerkfout E0004".
Vreemd. Kan ik niet terug vinden in de documentatie van Brother, daar zie ik alleen een E004 fout maar dat is geen netwerkfout.

Als je op andere sites wel kunt inloggen zou ik zeggen contact opnemen met Brother.
Echter je schrijft dat je bij hotmail een soortgelijk probleem hebt.

Heb je ook al de probleemoplosser netwerken van Windows eens laten draaien?

Je schrijft dat je op een laptop werkt. Ga eens naar start-> instellingen -> Netwerk en Internet en kijk of daar je netwerk nog op "particulier netwerk" staat en niet op openbaar netwerk, want dat kan ook rare dingen veroorzaken.
 
Vreemd. Kan ik niet terug vinden in de documentatie van Brother, daar zie ik alleen een E004 fout maar dat is geen netwerkfout.

Als je op andere sites wel kunt inloggen zou ik zeggen contact opnemen met Brother.
Echter je schrijft dat je bij hotmail een soortgelijk probleem hebt.

Heb je ook al de probleemoplosser netwerken van Windows eens laten draaien?

Je schrijft dat je op een laptop werkt. Ga eens naar start-> instellingen -> Netwerk en Internet en kijk of daar je netwerk nog op "particulier netwerk" staat en niet op openbaar netwerk, want dat kan ook rare dingen veroorzaken.
Dank je wel voor je tip, Black Tiger.

Het probleem is zojuist precies opgelost. De lokale computerwinkel heeft via Teamviewer hun magie erop losgelaten en het is waarschijnlijk misgegaan bij de providerwissel. We zijn laatst overgestapt naar een andere internetprovider.
Alles werkt nu weer naar behoren in ieder geval😅.
 
Top, fijn om te horen dat alles weer werkt! 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan