• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netwerklocatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvantoren

Gevestigd lid
Lid geworden
24 okt 2012
Berichten
359
Waarderingsscore
4
Ik heb een netwerklocatie gemaakt S: (Stack, gratis 1TB) Vanuit de verkenner kan ik er bestanden naar toe kopieren.
Vanuit Backup4all krijg ik het bericht: Geen toegang
Hoe los ik dit op?
Alle programma's worden uitgevoerd met administrator rechten
 
Kan je ons specifiek aangeven hoe je de toegang hebt ingesteld?
 
Hoe kan ik de toegang instellen ?
 
Het backup programma heeft als bestemming Stack.
dus in de cloud wordt niets gebackupt
 
Bij de destinations staat geen Stack. Ik heb One Drive getest en die werkt wel.

Ik EaseUS proberen.
Hopelijk werkt die ook met HiDrive
Je hoort van het resultaat.
 
@Lange Pier
EaseUS blijft hangen als ik de schijf aanwijs als destination
Kan ik iets aan de beveiliging van STACK doen? Ik ga dat onderzoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Ga dat onderzoeken" Ik neem geen opdrachten van anderen aan.:p
Ik ook nier hoor

Maar zij zeggen dat het aan de software van Backup4all ligt en Backup4all kan er verder niets aan doen.

Verder heb ik .exe files aangepast zodat ze als administrator worden uitgevoerd maar ook dat helpt niet.

Maar ik blijf rustig verder zoeken en geef het niet op.
 
enkel indien je de backup4all pro gebruikt kan men in de cloud opslaan ...de vraag is dus welke versie gebruikt word door jvantoren.

5a043d9502cdf-Ashampoo_Snap_2017.11.09_12h33m05s_001_.png
 
stack is niet te gebruiken als een online opslagplaats ...deze is ook niet toe te voegen ...men kan enkel deze gebruiken die vermeld staan in de afbeelding hier onder vermeld ...men dient diegene aan te spreken die Stack onderhouden om Stack dan ook toe te voegen aan Backup4all m.a.w. dienen zij dan met Backup4all contact te leggen om een overeenkomst te behalen .

5a044a5ef1ec2-Ashampoo_Snap_2017.11.09_13h24m59s_002_.png
 
er is wel een andere weg te bewandelen om dus een backup aangemaakt door Backup4all of eender andere backup tool te bewaren in de web cloud van stack .. daar voor dien je dus ook de Windows applicatie te installeren van Stack genaamd de "Stack-windows-latest.exe" als deze dan goed geconfigureerd word dan kun je eender wat synchroniseren naar de web cloud van stack
 
Dat laatste klopt Emi en dat heb ik al geprobeerd. Maar dan moet je de backup lokaal in een map zetten en dan gaar het systeem synchroniseren. Het is een copy van owncloud en loopt steeds vast (geen doen dus) En dan heb ik de backup ook op schijf.
Ik denk dat de enige oplossing is dat Stack in contact treed met Backup4all
 
hoezo loopt steeds vast ...
bevind de backup die jij wenste over te zetten zich op een externe opslag dan kan er dus wel een storing optreden .. betreffende het verbreken van de overdracht via de usb ( dit heb ik hier ook ondervonden ) vervolgens verplaatste ik de backup van een externe opslag naar een 2de hdd en ging het overzetten naar de cloud probleemloos

heb daar juist ook een backup aangemaakt met Macrium reflext free van de Windows 10 op de HDD en deze heeft 2 uren nodig om over gezet te worden van een usb opslag schijf naar de cloud services van stack deze backup is dan ook maar 14gb groot .

5a04747068c3f-Ashampoo_Snap_2017.11.09_16h29m14s_004_.png

**het duurde wel een geruime tijd voordat de synchronisatie van start ging ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoelde valt steeds uit en dan moet ik hem opnieuw opstarten. Maar dit wil ik eigenlijk niet want hij synchroniseert de backup die op schijf staat en ik wil hem direct in de cloud.
 
indien je rechtstreeks naar de cloud wil dan dien je wil je Backup4all blijven gebruiken één van de ondersteunende online cloud's gebruiken of je mailt eens naar beiden om hen te vragen om stack toe te voegen aan de online opslag mogelijkheden van Backup4all ( werd eerder al meegedeeld ).
 
Dat ga ik doen Emi
Dank je Lange Pier
 
De snelheid van een backup naar de cloud is voor een groot deel afhankelijk van de snelheid der internetverbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan