• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Netwerkprobleem kan geen buitenlandse sites bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardvb

Nieuw lid
Lid geworden
26 apr 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Na het installeren van een webcam met hulp van de Microsoft AI hulp kan ik niet meer verbinden met buitenlandse sites via mijn UTP verbinding met het modem. Via een Wi-Fi verbinding lukt het wel. Als ik daarna weer een verbinding via de UTP kabel maak lukt het daarna weer werl zolang ik de computer niet uitschakel.
Met netwerkproblemen oplossen van Windows is het niet te verhelpen dat programma vindt geen problemen.
Wat is hier aan de hand?
 
Al eens een herstart van je router geprobeerd?
 
Nee, maar dat ga ik nu doen.
En even later.
Dat was een goed idee. Het werkt nu normaal.
Waarom heb ik dit zelf niet bedacht?
Ik maakte de denkfout: Mijn laptop doet het gewoon dus aan het modem kan het niet liggen, maar die laptop heeft geen mogelijkheid voor een UTP verbinding dus de fout kón daar gewoon niet plaatsvinden.
Hartelijk dank.
Hoe geef ik dit nu de status opgelost?
 
Graag gedaan. En ook mij overkomt het geregeld dat ik niet denk aan de meest eenvoudige oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan