• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Next level tech noob snapt grote prijsverschillen Windows 11 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sally Tessio

Junior lid
Lid geworden
5 jul 2018
Berichten
31
Waarderingsscore
1
Ciao,

Ik sta op het punt om een pc 'from scratch' te laten bouwen door bedrijf Azerty. Afgezien van de onderdelen heb ik tevens een nieuwe Windows licentie nodig. Als ik een Windows 11 Home editie aan wil schaffen via Azerty kost dat me ruim honderd piek, terwijl ik via Google uitkom op Windows 11 Home artikelen die tussen de tien en dertig piek worden aangeboden. Hoe zit dit? Kan iemand me het wezenlijke verschil tussen deze artikelen uitleggen (als dat er is)?

Bij voorbaat dank,
Sally Tessio (die capo die Michael Corleone verraadt in The Godfather)
 
Hallo,

Je zou eens kunnen kijken welk type licentie je krijgt.
Want er zijn verschillende licenties te krijgen.
De goedkopere licenties zijn vaak oem versies.
 
Cheers, Aarie. Dit heldert het een en ander op. :)
 
Geen licentie kopen bij AZERTY maar even zoeken op internet kan je veel geld besparen in deze.


Mocht het installeren niet lukken dan kunnen wij je altijd helpen.
 
Mocht het installeren niet lukken dan kunnen wij je altijd helpen.
Ik zou graag van jullie hulp gebruik maken. Pc is inmiddels binnen en alleen de Windows 11 installatie moet ik zelf nog doen.
Ik heb begrepen dat het moederbord een rol van betekenis speelt in de uitvoering van de installatie. Mijn moederbord is de MSI MAG B560 TORPEDO (MSI MAG B560 TORPEDO - Moederbord). De BIOS waar ik op dit moment automatisch in belandt is de MSI Click BIOS 5.
Instructievideos die ik heb bekeken tonen helaas geen installatie vanaf een reeds in elkaar gezet systeem. Als iemand me een goede bron door kan geven of me uit kan leggen hoe ik Windows 11 het beste kan installeren, let me know. :)

Fijn weekend alvast, allen.
 
maak een opstartbaren USB stick met windows

 
Inderdaad een opstartbare USB stick maken en dan de boot volgorde aanpassen. Dat kan in de BIOS. Of met bijvoorbeeld F9. Dan kies je om te starten vanaf de USB-stick.
 
kennelijk goed gelukt na je vraag op 20 juli: 19 dagen geleden inmiddels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan