• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NGinX , wat is dat nou weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigobert

Gewaardeerd
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
1.086
Waarderingsscore
0
ik gebruik nog wel eens de site van nu.nl om te kijken of zich iets bijzonders heeft voorgedaan. Ik doe dit meestal met firefox.
Nu plotsklaps krijg ik de melding dat ik word gefeliciteerd met de installatie van een proxy server genaamd NGINX...ik moet alleen nog nader configureren. Dat is alleen maar als ik de site nu.nl bezoek.
Ik wil die troep niet en zeker niet ongevraagd. Wat is hieraan te doen want op zich zou ik de nu site wel willen blijven gebruiken af en toe. Graag jullie advies
 
Gebeurd het ook als je met een andere browser dit doet?
Zo niet zou je Firefox kunnen resetten om te zien of dit het oplost.
 
Nou, met IE heb ik geen probleem, dus ik wil wel graag je tip opvolgen via reset van FF, maar hoe doe ik dat???
Dank alvast voor je hulp
 
Nou, met IE heb ik geen probleem, dus ik wil wel graag je tip opvolgen via reset van FF, maar hoe doe ik dat???
Dank alvast voor je hulp

Ik heb te vroeg om hulp geroepen !! N.a.v. je tip heb ik in FF de opschoning zelf al gevonden en dit bleek te helpen; probleem is dus al opgelost..dank je wel Aarie
 
Oke mooi dat het is opgelost.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan