• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet geclassificeerd om te knippen en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmjanneke

Nieuw lid
Lid geworden
28 mei 2010
Waarderingsscore
0
zeg goeie dag allemaal.

ik zit met een probleempje. ik kan in mijn pc helemaal geen bestand meer knippen plakken of verwijderen. ook kan ik de namen van mapjes niet meer veranderen. als ik dat probeer krijg ik een schermpje dat ik niet geclassificeerd ben om dat te doen, toch ben ik de enige gebruiker en administrator.. dus.. als iemand mij kan helpen graag, zelf ben ik namelijk het tegen overgestelde van een computer nerd dus.. help gezocht..

Posted via Mobile Device
--- automatische edit ---
Open de command Prompt met administrator rechten
typ in: net user administrator /active:no --> Enter
Herstart.

mvg
UCC
--- automatische edit ---
Sorry moet zijn
net user administrator /active:yes

Laatst bewerkt door een moderator:
Dode bestand kunt jij naar de USB-sticker of Floppy disk overkopieren. En dode bestanden uit de computer verwijderen. Opnieuw zet jij de oorspronkelijke kleine bestanden (zegt het maar: submenu) uit de USB-sticker,etc. stuk voor stuk naar een nieuwe bestand terugplaatsen:biggrin:.

usb sticker? dode bestanden? What the hell is he talking about :)

zeg goeie dag allemaal.

ik zit met een probleempje. ik kan in mijn pc helemaal geen bestand meer knippen plakken of verwijderen. ook kan ik de namen van mapjes niet meer veranderen. als ik dat probeer krijg ik een schermpje dat ik niet geclassificeerd ben om dat te doen, toch ben ik de enige gebruiker en administrator.. dus.. als iemand mij kan helpen graag, zelf ben ik namelijk het tegen overgestelde van een computer nerd dus.. help gezocht..

ik denk als je bericht leest dat je vista op je pc heb staan en daarvan is dit een bekent probleem

ik heb hier een link voor een registerfix lees het even goed na of het de zelfde storing is

http://www.vistabits.nl/mapnamen_niet_te_wijzigen.htm

sucses ray

En kun je nu plakken, knippen en naam van map veranderen?

Laat eens weten welke oplossing je gevonden hebt .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan