• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet nieuw :C

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucLCG

Dé ondernemer van NCF!
Lid geworden
11 okt 2013
Berichten
4.189
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik kan nergens een voorstel-topic van mij vinden! Dat betekend dus dat ik eens ff gebruik van dit ga maken (whihi)

Ik ben Luc, bijnaam van vrienden Luca, ik werk momenteel als student, en moet zelfs betalen voor werken, verschrikkelijk gewoon! lol.
Ik loop externe-stage, heb 1 jaar interne-stage op school gedaan, loop stage bij een ICT-Bedrijf.
Ik ben me nu vooral bezig te concentreren op Computer/Hardware problemen. Vroeger deed ik vooral werk in PC's bouwen. Nu dus een totaal andere kant op. En dat wil ik mede ontwikkelen door dit ook bij NCF te proberen. Al houd ik nog wel van samenstellingen te maken.

In mijn vrije tijd ben ik ook bezig met ICT, ik maak bijvoorbeeld vergelijkingen, lees meer erover, bijvoorbeeld op Hardwareinfo, tomshardware etc.

:rules::clapping:

Meeste kennen me al, maar ach, waarom niet :D
 
Nee, in dit forumonderdeel had jij nog geen topic geplaatst, maar we waren je al tegengekomen bij de ledeninterviews: klik!

Ik zie dat je intussen wel van focus bent veranderd: van het samenstellen van computers naar het oplossen van hardware problemen.

Een beetje laat, maar ik heet je hierbij alsnog van harte :welkom: op het forum, Luc!
 
Alsnog welkom!

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
 
Beter laat dan nooit! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan