• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuw fototoestel kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralfo

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2013
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Ik wil een nieuw fototoestel kopen omdat de mijne niet meer werkt.
Het dient voornamelijk om foto's te nemen van planten in m'n tuin en serre.
Een gewone compactcamera vind ik te klein.
Een bridgecamera heeft een goede grootte maar is nogal duur omdat ik de camera niet 'intensief' ga gebruiken.
Kent er iemand een camera van onder de 150 euro die geschikt is voor mijn gebruik?
 
Hallo Ralfo,
Ik heb je een pb gestuurd.
 
ok, dan zal het een iets duurdere worden.
Is eGlobal Central Nederland te vertrouwen? Ik vind daar camera's die wel 50 euro goedkoper zijn dan op andere webshops, de Canon powershot SX430 bijvoorbeeld.
 
Je kunt altijd kijken of er over Eglobal central klachten zijn te vinden. Maar er zijn bedrijven die producten uit bijvoorbeeld Engeland halen en dan de invoeren rechten via een belasting truc onderduiken.
 
Dit topic ga ik verhuizen van Algemeen naar Aanschaf en Advies.
 
ok, dan zal het een iets duurdere worden.
Is eGlobal Central Nederland te vertrouwen? Ik vind daar camera's die wel 50 euro goedkoper zijn dan op andere webshops, de Canon powershot SX430 bijvoorbeeld.

Kijk dit is zo`n website die spullen uit andere landen haalt, vandaar dat het goedkoper is -> Wij bieden gratis verzending naar Nederland met Economy Express Shipping via samenwerking met internationale koeriers. De meeste artikelen op voorraad worden direct verzonden binnen 24 werkuren vanuit ons magazijn en zullen binnen 6-8 werkdagen worden afgeleverd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan